Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 14 augusti 2007 23:30


  

 


Inte så många bilder precis, men ja vafan :)

haha min ben är såsjukt bruna, helt jädra sinnes !

Fast nu är jag helt jäkla röd i skallen, men ja det går bort ;D


Av Rebecca Nilsson - 14 augusti 2007 23:12

Först i morse vaknar ja klockan halv åtta vilket vart mindre bra, kunde inte sova mer för den jävla hosta, jag verkligen hatar den ! Sen efter det tar ja mig och vandrar ner och tittar på Epic movie, jag lovar er den vart skit dålig, men jag såg bara 1 timme typ, för sen pallade ja inte mer.


Men när man skulle gå upp fick man ett trevligt sms på mobilen om man inte ville hänga med till stranden en dag och de tackar man dock ldrig nej till :) Jag verklign älskar stranden ! Fast sen hände en lite mindre trevlig sak, jag, isabell, Anna och emelie står ute i vattnet och kastar med en boll till varandra så råkar jag kasta den rakt på näsan på emelie och ja lovar det vart ett jäkla liv på henne. Men de gick över lika snabbt  igen och de vart nog tur det :) Sen hade vi ju en snygging till höger om oss på stranden som man kunde ligga och spana på lite då och då ;D Sen hände en väldigt rolig sak med haha, jag satt och lutade mig för långt bak i min älskade brasse stol som jag fick av jobbet i sommar och helt plötsligt ramlade ja baklängesoch la i sande haha xD de som la nedanför oss garvade som fan , men tro fan det för de hade jag med gjort ;) Sen efter stranden vart de hem till Isabell, vi skulle padla kanot i sövde sjön men vi kom på att vi kan ta de en annan dag i stället :) Så vi åkte och badade i vomb, de vart sjukt nice ! Fast de vart kallt uppe, så man höll sig nere i vattnet :) Fast vi flippade ut som fan i vattnet vill jag lova, men de får man lov att göra ibland tycker jag annars är de helt tråkigt !


Nu har man tittat på älskade morden i midsommer, duschat och nu sitter man här vid datan och nördar sig lite. Men de ska göras det med ibland, man måste ju snacka med sina små älsklingar :) <3 De är ju de som förgyller mina älskade dagar!


- - - - -


Jag verkligen älskar mitt liv nu, allt är verkligen på topp asså! Allt ser så himla ljust ut och de får en bara att må som en prisessa :) Allt börjar gå framåt, sen börjar vikten och de gå neråt ! vilket gör mig ännu mer lycklig och även att solen är framme och värmer en. Då mår man ännu bättre :) Jag kan verkligen nite förklara med ord hur bra jag verkligen mår för de är hur svårt som hellst ! Men ja kan i alla fall säga jag mår toppen och åter toppen :)


Gaah, ja lär inte kunna sova för ja hostar hela tiden och här finns ingen host medicin hemma heller så det gör inte saken bättre. Men bara de är svalt så slippr ja min hosta vilket är bra :) För på mitt rum är de svalt på kvällarna och nätterna men på morgonen är de varmt för solen går upp på den sidan så den lyser rakt in på en typ :/ Mennu ska jag inte klaga mer :)


Ha de underbart snyggingar :)

Kisses and goodbye <3




Av Rebecca Nilsson - 14 augusti 2007 10:46


Nu ska ja gå och skära melon oc fixa med vindruvorna och

allt sånt innan de kommer och hämtar mig

och att vi drar till Lomma och badar ;D Vill ni mig något

så finns ja på min mobil, de är bara att ringa, jag svarar bara

jag inte är nere och badar :) Ha de nice, kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 14 augusti 2007 10:32

SKULLE DU HELLRE...

1. Pierca näsan eller tungan? - TUNGAN! Det är grymt snyggt.

2. Vara seriös eller rolig? - Rolig (det är jag jämt)

3. Dricka röd eller grön mjölk? - Röd

4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina älskade föräldrar.

SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? - Ja det gör jag

2. Sol eller måne? - Sol

3. Vinter eller höst? - Höst, för då fyller ja år ;D

4. Vänster eller höger? - vänster

5. Soligt eller regn? - Soligt, regnet kan gå och torka ut

6. Vaniljglass eller chokladglass? - vanilj


OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? - 10:29

2. Fullständigt namn? - Anna Rebecca Maria Andersson Nilsson

3. Vart vill du bo? - utomlands ;D 

4. Hur många barn vill du ha? - max 2

5. Vill du gifta dig? - Ja med den rätta

6. Rullar du spagettin eller skär? - Rullar

7. Har du ätit sushi? - Nopp

8. Favoritglass? - Mjukglass med nogat toppig

9. Hur många olika flingor har du i skåpet? - Inga alls, vad ja vet

10. Humör? - Pigg


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon? - Ja

2. Sjungit? Ja välldigt mycket, men de låter hemskt

3. Blivit kramad? - Japp

4. Känt dig fånig? - Haha yeas

5. Saknat någon? - ja, tyvärr har ja det

6. Dansat galet? - Haha ja som fan

7. Klippt håret? - nej det har jag inte

8. Gråtit? - nej, det har ja inte

9. Ljugit? - Nej, de har ja inte

10. Blivit kysst? - Kanske det kanske


GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej de harjag aldrig blivit

2. Har du hund? - Nej de ar ja inte, men en katt?

3. Tycker du att du är attraktiv? - Nja, lite ? ;D

4. Sover du helst själv eller med någon? - Jag sover helst med någon.

5. Tror du på spöken? - Nej, det gör ja inte

Av Rebecca Nilsson - 14 augusti 2007 09:38


  

  


Här är lite bilde från igår, Emelie kör oss till stranden, efter staranden

var det väldigt gott med en iskall redbull & björnbär :), sen är här bara

lite bilder på damerna när vi ska hem fråns tranden igår och på mina

små älskade ben ;D haha!


Av Rebecca Nilsson - 14 augusti 2007 08:51

Efter vi kom hem från sturup så åkte vi hem till mig och sen ner till isabell sen kom emelie och hämtade oss så körde vi ner till stranden och sola och bada ett tag. Sen efter det var det hem till isabell, där vi grilla lite, bada, drack. Vi hade så trevligt och klockan bara sprang iväg. Så vi tolv vart jag, anna och isabell Skit trötta i med vi hade varit uppe sen klockan fem. Så då tyckte jag det var dags för mig att cykla hem, Men cykla när de är helt svart ute vid skogen själv på kvällen är inte smart

Av Rebecca Nilsson - 14 augusti 2007 08:46

Lite synd faktiskt att det inte blev något sthlm för oss. Men vi får åka upp en annan dag och då hoppas jag på att jag är frisk eller i alla fall fri från min förkylning som inte är den nästa just nu. Vi åkte inte till sthlm för vi hade inte fixat biljett hem så vi tänkte ta stand by Men de hade så många flygningar nu denna vecka så det vart inte säkert vi kom hem då. Och jag åker inte till sthlm utan att veta hur man ska komma hem eller när man ska komma hem. Men nu är man i varje fall hemma igen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards