Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 13 augusti 2007 07:34

Nej nu tycker jag att fröknarna kan komma och hämta upp mig så vi kan åka till flyget ;D för jag vill verkligen iväg nu, skönt att komma bort från lilla skåne ibland om jag säger så ;D


Men innan de kommer behöver jag ta på mig ett par byxer, kan ju inte precis åka i hotpants och en tröja ;D


Kommer köra några blogginlägg från mobilen detlovar jag, kommer inte svika er helt ;D den saken är i alla fall helt säker !


Ha de underbart snyggingar ;D

kisses and goodbye <3


  

Av Rebecca Nilsson - 13 augusti 2007 07:13


Nu bär det snart av mot sthlm ;D Ska bli så sjukt skoj !

 Blir hämtad om en timme typ ;D

Så de kommer tyvärr inte bli så mycke bloggande dessa 3 dagar,

men när jag komer hem lovar jag att jag ska skriva om allt skoj som hänt

och även lägga in en hel del bilder med, men sen kommer resten av

bilderna in på min bilddagbok ;D

Ha de underbart snyggingar  ! Kisses and goodbye<3

Ovido - Quiz & Flashcards