Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 26 augusti 2007 18:39

Jag hittade en liten lista inne på Majas blogg http://majav.bloggagratis.se/ Hoppas de inte gjorde något ja kopiera den ;D


FEM SKULLE...

1.skulle du vilja vara längre?  Nej jag är redan 1.80 ;

2.skulle du vilja väga mera? Nej det är dt sisata, gärna mindre :)

3.skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Nja fundersam kanske?

4.skulle du kunna ha sex med en kändis? Beror på vem

5.skulle du vilja dricka dig full nu? Ja, så allt i skallen försvinner


TIO KAN...

1.kan du röra på öronen? Lite uppåt isåfall

2.kan du slicka dig på näsan? Ja de kan ja,

3.kan du titta kors med ögonen? Ja en av mina fina kvaliteér

4.kan dina föräldrar lita på dig? Ja

5.kan du låta bli och prata på fyra timmar? Nej, pratar till och med i sömnen

6.kan du vara på en fest utan att dricka? Ja klart

7.kan dina vänner lita på dig? Upp till dom

8.kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Jepp ;D

9.kan du sjunga? Beror på vilken låt och hur hög volymen är ^^

10.kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har? Nja


FEMTON HAR...

1.har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Gör väl alla lite nu och då

2.har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja

3.har du syskon? Nej inga syskon alls

4.har dina föräldrar ljugit för dig? Ja det är väl klart

5.har du varit full den här månaden? Japp senast igår?

6.har du redan tröttnat på de här frågorna? Nja

7.har du bortat tänderna den senaste timmen? Nej

8.har du pussats med någon som är fyrå år äldre? Ja tyvärr

9.har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja tyvärr

10.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre än dig? Ja det har jag men de varade bara i 3 månder för han va en idiot

11.har du funderat på hur det skulle vara att ta droger? Har väl alla 

12.har du ljugit på någon fråga än? Nej

13.har du någonsin haft en vän som du idag hatar? Hatar ingen, bara ogillar

14.har du kommit på dina föräldrar vid samlag? Nej de har jag inte och tacka fan för det :)

15.har du planer inför helgen? Precis varit helg ju?


TJUGO  VEM...

1.vem är din bästa vän? Har flera

2.vem älskar du? Dom som uppskattar mig

3.vem skulle du vilja ta med på en öde ö? En stark, snygg, gosig(halvfet/halvmusklig alltså) karl

4.vem hade du roligt med i helgen? ALLA TREVLIGA =D

5.vem är den bästa artisten? Favoriserar inga

6.vem pratade du senast i telefonen med? Isabell i min klass ;D

7.vem har du en liten crush i? Jag får inga "crush"

8.vem är snyggast i världen? Ingen är så snygg

9.vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort den? Mamma

10.vem är snällast i världen? Ingen är så snäll

11.vem är du besviken på just nu? Nämner inga namn riktigt :/

12.vem vill du prata med? Nja ingen spec nu

13.vem sov du senast med? Nathalie, fast hon sov bredvid mig ;D

14.vem såg du senast full? Nathalie

15.vem vet allt om dig? ingen för jag har inte berättat allt

16.vem kysste du senast? Ingen aning

17.vem hade du senast sex med? Busk-pojken ^^

18.vem kan berätta allt för dig? Orkar inte lyssna på någon så länge

19.vem kan du berätta allt för? Ingen behöver veta allt =O

20.vem vill du ska vara hos dig här och nu? Han den dära?  

Av Rebecca Nilsson - 26 augusti 2007 12:54

Denna dagen kunde ju fan inte börja bättre, loggar in på msn på mobilen och skriver hej. sen bara ran allt utför, Kändes verklige som om hon vart sur på en. Men ja är i alla fall inte sur på henne, men lite dålig stil var det för vi 4 damer skulle gå , vi skulle ha så skoj vår sista kväll/natt med challe innan hon drar till england i 1år. Vem vet hon kanske aldrig mer kommer komma tillbaka till oss i sverige :/ men sen skulle hon ju med robin. Men skitsamma nu har de hänt tyvärr, men ja är inte sur. Sen att min mamma är sur som en jäkla citron här hemma gör ju inte saken mycket bättre :S Gah, ja hatar när mamma är sur här hemma för då blir liksom alla sura för hon smittar av sig och går en på nerverna som faaan !


Aja skitsamma, jag hade skit skoj :) Även om ja hade fått för mycket i mig när vi åkte in. Men ja visste vad jag gjorde och de var huvudsaken

.


Varför ska allt bli fel hur man än gör? :/ Ett tack skulle man väl ändå kunna få. Nej nu ska ja skita i det. Ja orkar inte bry mig om sånna bagateler. Men ja kommer sakna Challe gumman :/ lovar höra av mig och skicka bilderna så du kan sätta in de i ramen du fick av oss på avskedsfesten ;)


Nej nu ska ja gå och göra mig gjordning och sen cykla in och lämna filmerna och sola lite tänkte ja :) Sen får ja se vad som mer händer ikväll, de blir vell någon bra film och lite mys :) Sen är de ju fucking skolan imorgon ja pallar verkligen inte! gah, är så less på skolan och jag har varit där i 2 dagar , vet inte riktigt hur de ska sluta, men ja har lovat mamma och pappa att jag ska skärpa mig som fan nu i skolan sista året. För ja ska gå ut med bra betyg och göra de stolta :)


Aja nu ska ja inte tjata mer

Ha de underbart snygginar :)

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards