Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 7 augusti 2007 23:23

Nu har man precis kommit hem från Malmö, kan ju dock säga att det inte var någon riktig stämmning på stadion ikväll. Känndes dock inte som det var ett derby.


Det var malmös match helt klart, de har liksom allt, spelet, massa chanser, men de gäller ju även att sätta dit bollen i mål ! Ola glänste ganska bra idag, inte riktigt lik han. Men nu hoppas ja på ett mer hungrit malmö spel :)


Fan va liten Hif:s klack var idag, men vilket kaos där var när man skulle hem, de var över 10 pike bilar fulla med poliser körde vid de, poliser i bilar, på häst. Ja hela stan vart full av poliser kan man säga :/


Nej nu ska ja sova, ska upp klockan 6 imorgon och sen åka in till danmark med famijen ;D


Sov gott snyggingar :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 7 augusti 2007 11:28

Dags igen. Derbydags. MFF-HIF. Lagom till årets viktigaste hemmamatch har Sören Åkeby ett helt skadefritt

spelarmaterial att tillgå, och han medger att dagens startelva

varit årets svåraste att ta ut.
- Mer skärpa sista tredjedelen. Våga mer sista tredjedelen. Bli vassare, ta vara på de tillfällen vi får, ta bättre beslut i

avslutslägena, sammanfattar MFF-tränaren prioriteterna

inför matchen.


Här kommer ett par härliga ord från Sören Åkerby:


- Får du bort Henke Larsson får du bort mycket av HIF:s anfallsspel. Men han är en lurig spelare, så det är lätt att stå här och säga nu... Men jag tror att bägge lagen är missnöjda med var de ligger i tabellen, och ser den här matchen som en möjlig vändning.

Så, det lär inte bli någon sömnig, småtrist match den här gången heller när de skånska ärkerivalerna än en gång drabbar samman; det är liksom inte möjligt.


Men de orden gillade ja :)


Av Rebecca Nilsson - 7 augusti 2007 09:27

Jag kan verkligen inte sova länge, me det är faktikt skönt! För man slipper sova bort halva dagen speciellt nu när det är så fint väder ute :)


Är sjukt sugen på att gå ut och lägga mig i trädgården sen en stund  och bara pressa solbrännan :) Men ja måste ju duscha, fixa till mig lite innan Thess kommer! Sen måste jag även dra in till cykelhandlarnoch titta på min nya cykel. Har inte bestämt mig än om jag ska ha en röd eller en svart. Men de hade varit ganska nice med en svart cykel :) Men jag får se vad jag väljer ;D


Nej nu börjar faktiskt duschen kalla på mig ^^

Kisses and goodbye <3 


Ovido - Quiz & Flashcards