Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2007 21:43

Först börjar man skolan kl 11 imorgon till kl 12. känns verkligen meningslöst att åka så långt för att gå i skolan 1 timme! Men ja ska gå på stan först och se om jag finner något fint jag kan ha på mig på kvällen ^^


Varför ska vi tjejer ha sånna problem om vi ska gå ut, vi måste ha massa nya saker, allt måste verkligen vara perfekt, de är helt galet, sen kan man inte ha på sig de allt för många gånger, för folk lägger ju märke till de och så vidare ^^ ni tjejer vet vad jag snackar om och de är huvudsaken här i livet


Men imorgon ska ja, emma, challe och thess ut och svira :) ska verkligen bli hur underbart som helst. jag älskar sånna kvällar! massa gott att dricka, massa trevligt snack och härligt umgänge :) då kan de liksom inte bli bätte, eller jo att man drar till festivalen !  haha! ;) Men tro mig vi är inte alls sena på att dra dit helle den saken är säker, för till malmöfestivalens sistadag måste man gå på ;D


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2007 19:05

De är helt jäkla sjukt vad trött jag är :/ skolan tar kål på en.


Nej nu ska ja cykla in och sola tänkte jag, måste bli lite brun till. för min färg börjar försvinna nu och det vill jag verkligen inte.



Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2007 16:07

Nu vart första skoldagen avklarad, ganska så skönt aktiskt. Fast schemat var dock inte de bästa. Knappt några lektioner så där har blivit sånna feta hålor. Men ja ska inte klaga för ja går bara sent en dag och de gör mig så lycklig för de andra slutar ja tidigt runt kl 13. men de jag mest stör mig på är att man har en håla på 5 timmar på måndagen :(


Vi började dagen idag med minnes stund, vi hade då en tyst minut får vår f.d klasskamrat christoffer som hängde sig i juni. Tragiskt tyvärr, när man hade hela livet framför sig.


Nej nu får ja fortsätta med matlagandet så det är klart till pappa kommer hem, för mamma är på ven och kommer inte hem från imorgon kväll ^^ Ganska skönt att va utan henne, nej usch fy mig ;D Älskar min mamma <3


Kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2007 06:25

Jag finns med på lista både bland de populäraste bloggarna och sen på de mest aktiva :) Tack alla mina trona läsare för nig läser och stannar kvar :)


hjälp mig och kom på vad ja kan skriva om i min blogg för ja har verkligen hjärnsläpp :(


Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2007 06:22

Nu har man varit uppe i 20 minuter, håller på att fixa till mig lite, håret och sminkningen är kvar men sen återstår de andra. Sen ska ja ju sticka hemifrån kl 7 :/ för bussen går 7.17 .


Jag har verkligen ingen lust för skolan =/ Paaanik, men ja har lovat mamma och pappa att ja ska skärpa mig som fan nu sista året och sen får man ju massa pengar med för betygen ^^


Nej nu har ja inte tid att skriva emr, kommer mer när jag kommer hem från skolan idag ;)


Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards