Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 29 augusti 2007 19:44

Sitter nu ute på espresso house och sitter och myser under en filt och snackar massa Skit ;D Usch måste snart lämna henne och det vill jag inte :( sen har man även shoppat en del fina saker med ;D

Av Rebecca Nilsson - 29 augusti 2007 14:35

Nu sitter jag på bussen hem från skolan, ska snart åka med nästa buss mot malmö ;D ska möta thess på stationen i sjöbo först ^^ idag och ikväll ska vi ha skoj och inga sura miner ;)

Av Rebecca Nilsson - 29 augusti 2007 06:19


Idag är en dag med helt många olika känslor det vill jag lova både ledsna och glada ;D <3

Av Rebecca Nilsson - 29 augusti 2007 06:13

Nu är det onsdag och ännu en skoldag och imorgon är den sista för mig och det gillar jag mega mycket :) Jag verkligen älskar mitt schema, att vara ledig varje fredag , men de kommer vell mest bli att man jobbar och sånt skit allt för att tjäna pengar liksom ^^ Inte för de blir allt för mkt om dagen typ 800kr. men de blir en del om man jobbar varje fredag ändå ;D


Nej efter skolan ska ja och Thess åka in till Malmö tänkte vi och lämna bilder på oss till Challe och säga hejdå. Uff vill inte hon ska åka faktiskt :/ Men hon kommer ha massas skoj och allt de där :) Kommer i alla fall sakna henne ;D Så hon får inte bli borta allt för länge !


Nej nu har ja inte tid att babbla mer ;D

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards