Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 6 augusti 2007 23:39


Nu är det dags för denna svensken att sova innan hon somnar

med sin älskade data i knäet och de vore ju inte så bra!

Sov gott mina små hjärtan :)

Kisses and goodbye <3 


Av Rebecca Nilsson - 6 augusti 2007 23:20

Säsongen som kommer är det dock ingen tvekan vilket lag som kommer att ligga i täten av tabellen. Värvningarna av Jani Hurme, Mikko Eloranta och Ville Nieminen säger allt. Alla tre spelare som skulle gå in samtliga elitserielag och dessutom spela en stor roll. Frågan är inte om utan hur mycket Malmö kommer vinna serien med  och ja lovar de kommer komma tillbaka till elitserien lätt som en plätt :)


Så vi kör på elitseriespel igen 08/09 och då är det även den nya hockey arenan som gäller :) Den lär bli så sjukt jädra nice asså.



Av Rebecca Nilsson - 6 augusti 2007 23:17

Jag satt och tänkte på en sak precis, liksom varför blir de så lätt att man missar äta en måltid och kanske fler på dagarna under sommarmånadrna?

Jag har själv märkt det, för jag känner verkligen ingen hunger eller något det är det som är de sjuka :/ och när ja väl äter är det inte så mycet heller. Aja de kanske ändrar sig


Nej om man skulle slänga sig i sängen och sen starta en film man kan titta på. Inte för ja är trött precis, men man kanske kan somna ändå haha :P


Vad händer imogon alla snyggingar? ;D


Imorgon är det foboll ju som gäller

men ja vetifan vad jag ska ha på mig :(

Men det blir vell shorts, för de har lovat fint

väder + jag ska ju ha  min älskade malmö tröja på mig :D

Åh vi älskar Malmö  FF ja vi brinner för vårt lag  <3 (8)


Men nu ska a dra mig i alla fall,

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 6 augusti 2007 21:17

Jag är nog världens smartaste Rebecca på denna jorden asså, ja är så smart så jag glömmer mina nycklar hos Emelie i ystad. Men de är tur ja inte behöver dem just nu. Så jag får åka in på torsdag och hämta de, men de känns faktiskt lite bull att åka över 3 mil för att hämta nyklarna, men jag får dock skylla mig själv :P


Idag har varit en trevlig dag, massa shoppin och härligt snack :) Fick handlat en hel del med faktiskt ^^ Jeans, linne, shorts, leggins, nagelack, för de andra råka jag tappa i golvet. Två bläckpennor man kan sudda ut och rätta till om man gjort fel, två stifftpennor, ett pennskrin så jag slipper söka genom halva mitt skåp i skolan för att hitta någon penna. De vart nog allt, inte så mycke men ändå ;D Resten av pengarna får jag ju spara tills jag åker till Sthlm på måndag :)


Ska bli så sjukt skoj att få komma från skåne faktiskt, är så less på det just nu :/ Här händer typ ingenting, vill flytta till en annandel av sverige om ja ska vara ärlig!


Nej imorgon är de fotboll som gäller för hela slanten :) Ska se på Malmö ff - Helsingborg med Therese och Robin hihi ! Hoppas nu att malmö vinner med annars går ja verkligen under vill jag lova er ;P


Ha de underbart snyggingar ;D

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 6 augusti 2007 14:28

Då har jag handlat lite nya saker nu. Ett par ljusa stuprörs jeans, ett par shorts, duschkräm som luktar jordgubb, ett ljusblått linne inne på jc, sen även pennor till när skolan börjar ;D

Av Rebecca Nilsson - 6 augusti 2007 09:46

Nu ligger man nere i emelies säng och väntar på att hon ska bli klar. Så vi kan dra ner i stan och se om där finns något fint, plus att jag måste ta ut pengar till fotbollen imorgon ;D då ska vi hata helsingborg mer än vanligt :) heja malmö ;D

Ovido - Quiz & Flashcards