Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 27 augusti 2007 19:58

Nej nu ska ja ta och gå ner en stund och sätta mig och plugga lite körkorts teori :) Måste ju komma igång ordentligt med det nu i med det inte är allt för många dagar och veckor kvar tills man fyller 18 år ;D


Bara 36 kära dagar sen är man 18 år ;D


Jag vet inte vad ja ska skriva om i min blogg för den ska vara intressant och så för mina trogna bloggläsare. Om ni har några tips så kan ni ju skriva de i en kommentar så ska jag fixa det :)


Ha de gött ;D

Kysssar

Av Rebecca Nilsson - 27 augusti 2007 19:19

1. När gick du upp idag?

Hmm jag tror klockan var halv sju



2. Diamanter eller pärlor?

Diamanter, fast pärlor kan med vara fint



3. Senaste filmen du såg på bio?

Oj, de kommer ja inte ihåg :/


4.Favorit TV program?

One three hill ;D



5. Vad åt du till frukost?

Jag åkt en tallrik med havregryns gröt ;D



6. Vad är ditt mellannamn?

Har två, Anna & Maria



7. Vad är din favoritmat?

Taco ;D



8. Vilken mat gillar du inte?

Ostron, fisk, kottletter, bruna böner, fläsk, spenat m.m



9. Favorit chips?

Sour cream and onion



10. Vilken är din favorit CD för tillfället?

Lyssnar aldrig på cd



11. Vad kör du för bil?

Har inget körkort, men kollar på bil nu. Det ser ut att bli en volvo s40



12. Favoritmacka?

jadu :/



13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

Såna som tror de "vet allt"



14. Vilka är dina favoritkläder?

Jeans och en snygg tunika, ballerinaskor



15. Om du fick åka vart du ville på semester?

Bali



16. Favoritklädmärke?

Replay



17. Var vill du dra dig tillbaka?

det vet ja verkligen inte



18. Favorittid på dagen?

Den tiden då skolan är slut för dagen ;D



19. Var är du född?

På bb i Ystad



20. Vilken är din favoritsport att se på?

Hockey live, men fotboll på tv ;D



23. Coca Cola eller Pepsi?

Cola



24. Fotboll eller ishockey?

Om jag måste välja, ishockey


25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?

både och ;D



26. Pedikyr eller manikyr?

både och ;D



27. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Nä, inget som folk inte redan vet


28. Vad ville du bli när du va liten?

Polis, som de flesta småbarn



29. Bästa barndomsminnet?

Alla pulkarace

30. Varit i Afrika ?

nej faktiskt inte


31. Nånsin rullat in nån i toapapper?

nej faktiskt inte



32. Varit med om en bilolycka?

Nej bara en mopedolycka



33. Favoritdag i veckan?

Lördagar 



34. Favoritrestaurant?

Inte den blekaste faktiskt



35. Favoritblommor?

Rosor



37. Favorit snabbmatsrestaurant?

Spicy Hot.



38. Äger du en cykel?

Yes, en gammal damtralla + 1 motionscykel



39. Vem fick du senaste mailet från?

Av min fd spansklärare



40. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?.

jag har ingen anning



41. Läggdags?

typ 23 tiden ;D



43. Senaste personen du delade en middag med?

Min mamma


44. Vad lyssnar du till just nu?

Takida - burning inside



45. Favoritfärg?

har nog ingen favourit färg ;D



46. Hur många tatueringar har du?

Ingen men skulle vilja ha en liten en, någonstans men vet inte var


Av Rebecca Nilsson - 27 augusti 2007 17:45

Då är snart denna måndagen avklarad så satans skönt :) Fast det har varit lite segt i skolan med den långa hålan, men de kommer förmodligen bli mindre nu när vi kommer flytta lektionen från fredagen ! Vilket innebär att man bara går i skolan mån-tors varje vecka ända fram tills studenten ;D Fy fan vad underbart asså :)


På hålan idag så gick man lite i stan, handla ny foundation, puder, rouge, lite nya tröjor för jag behövde verkligen det. Nu är det bara skor som behövs inhandlas ;D Sen handla jag även en body lotion som luktar jordgubb/ papaya, den luktade svin gott :)


Har precis tittat på one three hill, jag verkligen älskar de programmen och Lucas är alltid lika snygg :) haha


Nej om man skulle gå och hitta på något, men de finns inte allt för mycket att göra när de spöregnar ute :/ funderar lite på om man ska städa rummet och sen titta på film och mysa :) Aja får se vad som händer ;D


Ha de underbart snyggingar

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 27 augusti 2007 07:25

Ännu en måndag, och helgen har verkligen gått cp fort de är helt sjukt. Helgen har varit upp och ner. Men den slutade i alla fall bra och det var skönt så man kunde sova gott inatt :)


Nej nu bär det snart av till tråkiga skolan, jag vill verkligen inte det ;D MEn ja har ju bara två lektioner idag men iofs en håla på typ 4-5 timmar som kommer suga så fett mkt :/ Men ja man kan ju gå på stan lite, måste in om på H&m och fixa en sak med, de hade ju glömt ta av den som piper på min scarfs, men de roliga var de pipte inte alls när man gick där ifrån xD och tur va de annars hade man vart rädd ^^


Nej nu kanske ja borde gå och göra mig gjordning och sånt skit så ja hinner med allt + att jag slipper stressa på som fan ;D


Ha de underbart allanyggingar

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards