Alla inlägg den 12 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2007 23:35

 

jag gillar den skarpt mycket, men ja har flera höstjackor :/ Gah, vad ska jag göra? :/ hjäälp mig ! :)

Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2007 23:13


Nej nu ska ja snart sova sötnosar,

ska upp klockan 6 imoron för att säga hejdå till mammi och pappi!

Sen får man ju göra sig gjordning, och fara till sturup ;D

Sov gott snyggingar, Kisses and goodye <3

Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2007 20:11

Nu har man äntligen packat klart det mesta, smink, hygienartiklar

och min locktång är de ända som ska packas ner imogon :)


Dessa dagarna i sthlm kommer bli så sjukt nice asså !

Längtar som fan, man får lägga sig helt tidigt så går tiden mycket

snabbare xD Men nu kollarja på tv4 sport, sen ska ja kolla på beck,

så de blir inte sova från beck är slut ^^


Nu har man fått hem massa ny musik med som jag har lagt in

på mobilen och på min ipod ;D


Ge mig Stockholm nu ffs xD

Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2007 15:54

Imorgon bitti klockan 8 blir man hämtad och sen lämnade på sturup, för vi ska flyga till sthlm ;D Ska bli så skoj att koma från skåne lite faktiskt om jag ska vara ärlig :)


Massa mys, underbara stunder, shopping, fest och ja bara allmänt snacka massa tjejsnack ;D Vi är ju tre, kanske 4 damer som ska åka imorgo hihi :) Så en del tjejsnack kommer de bli ^^


Jag tycker det ska bli så sjukt skoj att komma bort lite :) Se om man finner något fint i sthlm ;D


Nej man får snart ta och gå och packa lite, man kan ju inte precis packa ner allt, men det mesta kan man ta ner ;D Sen vetifan vad ja ska ha för kläder med mig heller :S Men ja jag kommer säkert på haha !


Vad vi ska göra i Sthlm är inte helt planerat heller, men vi tar dagarna som de kommer, i med vår älskade Anna aldrig har varit där så får vi vel ta runder henne på massa ställen ;D Men en sak är säker, vi ska ha så sjukt skoj :)



Ovido - Quiz & Flashcards