Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 30 augusti 2007 23:34


Just nu känns det som om john blund har varit och hälsat på mig för jag är så sjukt trött så ja inte orkar hålla ögonen öppna längre. Så detta blir det sista bloggandet för idag, för nu ska ja klä av mig lite kläder, så skönt att sova i bara troser :) Älskar det !


Nu är john blund påväg till nästa person, hmm undra vem det kan vara ;D


Men ni får sova så gott alla snyggingar ;D

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 30 augusti 2007 23:03

Men jag har tappat hoppet om det ni kallar äkta kärlek.

Jag vet att du söker, ensam i mörkret, sitter och väntar tills känslan går över. Vill men vågar inte ta det första steget för det skrämmer mig, jag vet att du finns där någonstans fast jag inte känner dig. Vill ha någon som värmer mig och någon som älskar mig tillbaks och söker du mig älskling så väntar jag. Tiden har gått och kärleken är ett minne blott jag finner inget hopp men ärligt så vill jag inte minnas nått. Kommer jag hitta någon, jag vill se in i framtiden.



Långa dagar utan nån att krama om, ingen kärlek för jag saknar sån. Har aldrig hittat den rätta vägen, för jag saknar det ni kalla äkta kärlek.



Är ensam nu men det kan hända att vinden vänder, jag har väntat med ängsla men det verkar som om inget händer. Är och förblir ensam, väntar på att vindarna ska vända. För den erfarenhet av kärlek som jag har är inge vidare, har gett bort mitt hjärta två gånger men båda gångerna fick jag knivar i de. Jag säger emot för jag vill ha nån, jag vill ha nån att krama om att dela min glädje, att dela min sorg med. Men står ensam kvar efter att alla begett sig hem, samma sak igen, förblir utan hjärtevän. Ensam hem till min kudde och säng, allt går om igen, samma känsla varje dag.



Finns det nån där ute som är lika ensam som jag är? Jag hoppas och ber att kärlekens vindar vänder snart.



Tröstar mig med skrivandet, mitt liv går vidare. Jag vet att du finns där någonstans, bara det att jag inte känner dig.

Av Rebecca Nilsson - 30 augusti 2007 22:33


Mina kompisar tycker de är så skoj när jag pratar när jag har varit uppe och hälsat på släkt och vänneri sundsvall för jag pratar helt weird då ^^ Pratar skånska sen mitt i allt ihopa kan de komma in lite norrländska som istället för också säger jag åh, helt cp :P Men de går vell bort så småning om får ja hoppas. Ska ju upp där snart igen :) Måste ju få träffa mina älskade små damer, saknar de mega mycket !

 

Aw nu har ja precis fått en massa bilder sen igrå, ska lägga in de här på bloggen så ni har nått fint att titta på medans ni läser lite ;D För de blir tråkigt i längden med bara en massa text och sånt babbel !


Ha de kanon :)

Puss

Av Rebecca Nilsson - 30 augusti 2007 18:47


Jag ger mig verkligen inte nu, jag måste verkligen ta och skärpa mig. Nu när sommaren ändå är över så ska ja sluta med godis och allt det där för min egen skull. Jag ska ner de där 10 kilona om ja så ska offra mitt liv och själ på det så ska jag ner. Nu ska ja gå och göra mina 60 sittups och sen träna lite på abtronicen. Nu är de slut, nu är det nya livet igång på riktigt :)


Kanske blir ut och gå en runda med senare ikväll om jag hinner ;D Eller så får jag bara ta det imorgon bitti och imorgon kväll ;D


Någon som har tips till mig så kan ni skriva det i en kommentar eller något jag skulle vara väldigt tacksam :) <3

Av Rebecca Nilsson - 30 augusti 2007 18:34


Jag tål verkligen inte när folk ska sitta och avbryta hela tiden när man försöker få något sagt. Man måste respektera varandra faktiskt, men de är tyvärr inte alls som gör det utan måste öppna käften och klaga på alla andra. Förlåt mig för ja vart så irriterad i skolan men ja blir tyvärr det :/


Av Rebecca Nilsson - 30 augusti 2007 06:56

Uff nej nu ska man ta och bege sig till skolan, fast de blir inte allt för jobbigt idag :) haha och de är fan skönt, jag har bara svenska och sen en liten del av uf passet för sen ska ja åka till tandläkaren och är ledig resten av dagen ^^ Sen imorgon är de ju ingen skola och sånt vilket gör mig super lycklig :) Jag verkligen gillar att jag bara går i skolan från måndag till torsdag, och ja har sånt glass schema. Men de är ändå skönt att ha det sista året, sen tar uf och allt de där sin lilla tid tyvärr :/ Men de ska bli skoj med uf, jag verkligen längtar som satan ^^


Nej nu ska ja ta och bege mig till bussen/skolan ;D

Ha de kanon alla snyggingar ^^

Pussssar ;D

Av Rebecca Nilsson - 30 augusti 2007 06:36

Usch igår hade vi skoj på stan, först gick vi lite i stan och sånt. Titta i affärerna, jag hitta en snygg väska som jah bara var tvungen att handla, sen en ny almenacka + lite penor till den och ett par nya björn borg troser, älskar de troserna för de är så sjukt sköna :) Kommer bilder sen på allt jag handlade ^^ Sen efter det gick vi på ett as mysigt cafe på kungsgatan, eftr det blev det lite shopping till och efter shoppingen begav vi oss till Esspreso house där vi åt lite och sånt och bara satt och mös under vars en filt.


Ni skulle bara sätt vilka bilar de kom under tiden, den ena vart fetare än den andra, "en jaguar, ferrari, corvett, porsche, mustang och till sist en labougini" lite tufft var de allt, man riktigt hörde när de drog iväg, vilket härligt ljud :) Sen efter myset där så begav vi oss bara ut och gick lite, vi kom ner till kanalen så vart där en sån fontän om man tryckte på massa olika knappar så sprutade olika .Vi hade helt skoj där, för knapparna var jobbiga att trycka in så de var jobbigt i längden så de slutade men host attack från min sida och de andra damerna skrattade xD Men jag förstår inte det roliga i det hela.


Efter det roliga satte vi oss under en bänk vid ett träd på gustav och jag och thess får syn på en dansbana. Så mitt i allt ihop ska ja lära henne dansa vals men de gick inte så bra för hon trampade  på mina stackars tår :/ Men de vart skoj i alla fall ! Sen kom Robin och hämtade oss i bilen och då vart de slut på alla trevliga stunder, vi skulle köra hem Challe vilket då menar att man inte kommer se henne på väldigt länge, men vi hoppas i alla fall på att du kommer hem till jul och nyår :) och de är bara 4 månader dit, sen de andra 8a kommer bli hårdare. Väl utanför hennes hus stod vi och kramades och där rulla en och annan tår från allas kinder, fast ja lova mig själv ja inte skulle det, för challes skull ! Men ja, sånt som händer. Men gumman du får ha så sjukt skoj i London men vi kommer sakna dig här hemma :) Men vi är här och väntar på dig tills du kommer hem igen!


Thess gumman jag vet du tog detta med challe hårt och så, ni två har ju varit tjata sen Challe började i vår klass på högstadiet. Men är det något så finns jag alltid här för dig. Du kan ringa, komma och hälsa på ja när fasiken du vill, det spelar ingen roll vad klockan än är! För ja ska finnas vid din sida så ska vi ta oss igenom detta :) Vi klarar det galant, vi är super starka tillsammans :)


Ha de underbart snyggingarna ;D

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards