Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2007 21:14

Omg har typ precis åkt polisbil hem för ja och en kompis vart ute och gick en runda men vi kom inte allt för långt från snuten stanna oss och sa till att vi skulle gå hem igen för det var någon hög person som var svartklädd som yrarunder här nere i vårt älskade kvarter :P Men vi slapp gå för polisen tyckte det vart säkrare om vi åkte med de hem, eller rättare de körde oss hem :) inte varje dag man åker de precis haha !


Idag har jag varit med en kompis efter skolan :) vi hade skoj som vanligt, snackade om allt mellan himmel och jord ! Sen när vi började snacka om sex så vaknade min mamma till och kom med i konversationen ;D Hon bara vad är en sån butterfly xD hon är typ snart 39 år och vet inte vad det är och då äre illa mamma lilla, sen trodde hon den till klitorisen på en dildo vart till röven . Men jag får hoppas på att hon bara skämta med oss för annars äre skandal ^^ Men de är i alla fall s


Sen har man även fått veta lite tråkiga saker här idag tyvärr, men de är sånt som händer här i livet :/ Hoppas de blir bättre med dig snart, för ja vill inte nått ska hända med dig ! :'(


nej nu ska ja inte babbla mer ;D

Kisses and goodbye

Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2007 07:55

Folk är fan dumma i huvet.

Helt ärligt, folk är så jävla elaka.


Man tror att man är så skyddad när man sitter vid sin dator; man kan säga vad som helst, skriva vad som helst om vem som helst.

Det dom inte tänker på är att den dom skriver om är en människa, precis lika sårbar som andra.


Jag tycker att det är så fruktansvärt ledsamt ..

Ta hand om varandra istället.

  

Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2007 07:45

Jag är verkligen ledsen boys, jag kan inte ge bort mitt hjärta för någon som inte har beslag tagit de ( :

Av Rebecca Nilsson - 28 augusti 2007 07:17

Jag gillar inte riktigt denna morgonen faktiskt, jag ligger och sover i min skönhetssömn. Så ringer telefonen och då är det pappa som vill jag ska sätta ut soptunnan tll vägen för de hade glömt de imorse. Visst det är klart jag får göra det, så snäll som jag är :) Men de är inte skoj att gå upp såhär tidigt när man inte börjar från kl 10 :/ Men ja de är smällar man får ta här i live. De är i alla fall lite skönt att komma upp så tidigt, man kan göra massa saker som man inte brukar göra på morgonen innan man drar till skolan ;D


Även fast det var jobbigt att komma upp och svara. För ja hade gärna krypit ner och sovit några kära minuter till ^^ Men ja nu ska ja int sitta och snacka mer om det ;D


Varför har datan blivit en värsta drog för en? :/ Typ det första man gör på morgonen när man har vaknat är att satarta min älskade laptop. och sen om msn och de inte fungerar får man verkligen fnatt, och de är helt jobbigt ! Tror de är många som håller med mig med denna saken skulle jag kunna tro faktiskt :P


Dagen i skolan idag består av: Personlig försäljning, religion, samhälle och sist är det expo ;D Så ja ska nog klara den dagen fin fint, fast hade ju typ läxa i religionen, men det var bara att läsa igenom ett papper så är inte så värst farligt ;D och sen ska ja inte gnälla heller att jag går till 16.20 idag för har sånt glass-schema annars ;D Så då jämnar det ut sig ^^


Nej om man skulle gå och ät lite frukost och fixa till mig. Vet inte precis vad man ska ha på sig idag för de är bara 7 grader ute nu :/ Och de är sommar? :O helt jävla sjukt ! SKANDAL ffs


Ha de underbart idag snyggingar :)

Kisses and goodbye <3




Ovido - Quiz & Flashcards