Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 20 augusti 2007 12:18

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?

Mysa och se på film


ÄR DU SERIÖS?

Ja dt är jag, vill du vara med?


VILKA TJEJER GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?

Jag gillar alla i min klass utom två 8-)


VILKA KILLAR GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?

Alla utom en ;P


HUR MÅNGA BILAR HAR DU/DIN FAMILJ?

två, Mamma & pappa ! och ja en ;D


VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?

Blont


OCH FRISYREN, HUR SER DEN UT?

långt, uppklippt hår ;D


VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?

Mellerade


VAD VILL DU HA FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?

Bruna skulle kanske vara fint =)


ÄR DU VEGETARIAN?

Vissa dagar är ja


VEM ÄR SNYGGAST I HELA VÄRLDEN?

Har inte träffat alla


VAD ÄR DU ALLERGISK MOT?

Damm och pälsdjur


VAD SKA DU GÖRA NÄSTA ÅR?

En käk operation, ta studenten


FAVORITFÄRG?

Gillar de flesta =)


GILLAR DU ATT LAGA MAT?

Älskar laga mat


MÄRKESKLÄDER ELLER SECONHAND?

Det som passar, bryr mig inte om märken


HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?

minst 40 par, fast använder aldrig alla


SÖNDAGSSYSSELSÄTTNING?

Olika från varje söndag


IDAG?

Har jag vare hos tandläkaren, pest och pina :/


IMORGON?

malmö festivalen ;D


IGÅR?

Hemmakväll med mamma & pappa


DAGENS MUSIK?

Takida


DAGENS KLÄDSEL?

Linne,jeans och strumpor


SENASTE LÅT?

Takida - Curly sue


SENASTE INKÖP?

nya skor, ett par vita nike ! ÄLSKAR SKOR


BRUKAR DU ÄTA FRUKOST?

Ja gröt faktiskt =)


VAD GÖR DU OM HELGERNA?

Njuter av dom!


HUR MÅR DU JUST NU?

Kalas! =)


SENASTE PROGRAM DU SÅG?

Vet inte, kommer inte riktigt ihåg


SENASTE FILM?

Beck , advokaten


VAD VAR DET SENASTE DU SA?

Tack för skjutsen ;D


VAD BEHÖVER DU MEST NU?

Pengar


SOVER I TÄLT, TÄCKE ELLER SOVSÄCK?

Täcke


SOVER DU NAKEN?

Japp skönt som fan :)

BOR DU ENSAM?

Nej bor med båda föräldrarna


HAR DU NÅGON GUL TRÖJA?

ja, två linnen


ACTIONFILM ELLER KOMEDI?

Komedi


BOK ELLER TIDNING?

Både och


TJOCKHOLMEN ELLER FARMEN?

Ingen utav dom


ÅNGRAR DU NÅGOT?

Jadå men jag hade inte varit den person jag är idag om de inte hade inträffat


TYCKER DU ATT FAMILJEN ÄR VIKTIG?

Den är viktigast av allt för mig


VILL DU FLYTTA UTOMLANDS?

I framtiden så vill ja det


SPELAR DU I NÅGOT BAND?

Nej


HAR DU DUSCHAT IDAG?

Japp, imorse ;D


HUR LÄNGE KAN DU HÅLLA ANDAN?

Vet inte riktigt har inte testat sedan jag var liten


BRUKAR DU BLI VÅLDSAM NÄR DU ÄR FÖRBANNAD?

Njaa inte direkt


BLIR DU OFTA KÄR?

Nej ungefär aldrig. Har varit kär EN gång


VAD ÄR MENINGEN MED LIVET?

Leva det? Det är så kort endå


VAD ÄR DET FINASTE DU VET?

Hmm du kanske? ;D


HAR DU ETT NYÅRSLÖFTE?

Ja att gå ner i vikt


KOMMER DU ATT HÅLLA DET?

Försöker göra mitt bästa


KAN DU NAMNET PÅ ALLA DINA KLASSKAMRATER?

klart jag kan det, gått med de i 2 år:

Almedina, hyrije, Maria, louise, elin, Sara, Erika, kristina, Emelie, Emelie, jessica, elna, Lucas, shabban, Vanja , Lars - Ove, Martin och Kristoffer men han tog sitt liv för inte så länge sen :( Rest in peace <3


GILLAR DU DINA LÄRARE?

Jag gillar de jag har

Av Rebecca Nilsson - 20 augusti 2007 09:22

Jag gillar verkligen inte gå upp tidigt på ett lov, de är inte nice :/ Men man måste ju komma upp ganska så tidigt nu innan skolan börjar för då blir de hårt att gå upp :/ För ja slår vad om att de kommer vara tidiga mornar och sena dagar ! och de har jag verkligen ingen lust för :)


Gah, är så sjukt nyfiken på att se mitt schema ;D Hoppas dagarna inte blir allt för långa, många stora hålor mitt på dagen, sen gillar ja om man får sluta tidigt på fredagar :)


Nej nu får man verkligen ta vara på dagara som är kvar innan torsdag för de är verkligen guld världa :) Hoppas på de blir festivalen imorgon och på onsadag ;D


Nej nu får ja ta mig i kragen och gå ner och fixa till håret innan min älskade mamma kommer och hämar mig och kör mig till tandläkare. Jag gillar inte tandläkare :/ usch, inte kul att gå dit heller när man är cp förkyld, men ja får göra de bästa av situationen :)


Ha de underbart snygginar ;D

Kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards