Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 9 augusti 2007 12:15

Nu sitter ja och anna här och velar om vi ska dra och bada eller inte ;D solen tittar fram då och då. Men de är ändå varmt ute ;D Så vi får se vad som händer.


Sen ska vi laga middag och sen ska ja med henne hem, ska kolla på hennes träning och sen ska vi vell hem till henne och snacka skit ;D sen ska ja sova där och då blir de 18års fest imorgon hos Ellinor, men ja vetifan va man ska handla :S och hon önskar sig inget och de gör ju inte saken mycket bättre :/


Kommer inte komma så många blogginlägg idag men ja det gör ingenting ;D kommer nog mer imorgon när ja kommer hem från festen och då kommer även en del bilder in :)


Ha de underbart snyggos :)

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 9 augusti 2007 00:47

Dagen har verkligen varit både toppen och botten. Min älsakade anna och hennes mamma kom och hämtade mig så åkte vi och tog ett kvällsdopp i siådär två timmar :) Men de vart helt underbart. Fast en sak var dock inte så skoj, haha :) Innan ja talar om vad som händer så vill ja bara säga att Anna är väldigt rädd för fiskar. Så tänkte ja jävlas lite med henne så jag dycker ner under vattnet och kittlar till på hennes ben, men då får hon värsta damp och sprattlar med benen och knäar mig rakt över näsbenet haha xD jag lovar er, snacka om smärta. Min näsa är fortfarande öm  :| och helt jädra varm haha :) Sen höll ja på att få damp på alla jävla människor som bara ska glo på en hela tiden. Har de inget annat de kan titta åp? :S Eller är ja så snygg så de måste titta på en hela jädra tiden? :P


Men efter ett dopp i sjön så begav vi oss in till byn för att handla lite vattenmelon och sånt :) Men på vägen så stötte man på en jävla massa poliser :| Helt sjukt, vad de händer mkt skit i denna lilla håla ! Sen när vi kom hem tog vi oss vars en dusch, hoppa ner i pyjamasen, tittade de sista minuterna på beck, men inte för vi fattade något men de gick ändå ! Sen efter det bestämde vi oss för att titta på die had 4.0 , den är så bra den filmen, men den är lite rörig ibland. ;) Men vi två vart ganska så duktiga på att prata igenom filmen hihi ;D


Sen kom där tyvärr en och annan tår ner för min kind. Jag förstår mig verkligen inte på dig längre. Varför vill du ja ska komma upp och hälsa på dig? Varför vill du träffa mig fler gånger? Varför sger du att du älskar mig , och att du har allt du behöver? När du sa till mig du hade allt du behövd så kändes det som de var en pik tillmig att du inte behövde mig mer. Om ni nu träffades för ett tag sen och du ble kär meddetsamma så tycker ja i alla fall du kunde sagt de till mig så mycket som vi har snackat i tele de sista dagarna. Men de är tyvärr över nu, vill du mig något får du höra av dig till mig. Men en sak är i alla fall säkert, jag gillade dig en del tyvärr :/


godnatt snyggingar :)

kisses and goodbye <3 








Ovido - Quiz & Flashcards