Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 25 augusti 2007 21:53

Det började med taco hos mig, hyrde film, nu ligger vi i soffan och tittar på linas kvällsbock ;D får se hur den är, sen ska vi se en film till ;D

Av Rebecca Nilsson - 25 augusti 2007 14:50

Usch, jag mår verkligen inte alls bra idag. Illamående och allt de där vägrar att släppa :/ Men jag vill de ska försvinna nu medesamma ! haha


Men men allt kan vell inte gå som man själv vill ;D


Sen blev de nog allt förlite sömn med, jag vaknade kl 8 imorse och kunde inte somna om :/ Helt jäkla sjukt, men får ta och lägga mig och vila lite nu så kanske man mår lite bättre hihi :)


Nej om ja ska ta och gå ner och vila lite nu innan nathalie ringer och ber mig möta henne ;P Orkar inte göra mig gjordning heller, så hela denna jäkla hålan för se mig som ett spöke idag. För ja har verkligen ingen ork kvar i kroppen för något =/


Ha de underbart snyggve ;D

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 25 augusti 2007 14:40

Gårdagen vart kanon, fast segt att bara åka till skolan för 1 timmes lektion. Men jag har den inte mer sen så de är gytt :)


Efter skolan bar de av hem till mig och packa lite saker som ja skulle ha med mig in till challe :) Jag och thess fikade här och tog en cider på det, sen efter det fixade vi drickan vi skulle ha med oss och sen gick vi iväg till bussen ;D Sen efter många om och män, vart vi framme i malmö på södervärn där challe mötte oss och sen mötte vi Emma med där. Efter vi hade träffats där begav vi oss ner till trianglen shoppa lite fint man kunde ha på sig på kvällen :) Efter stan drog vi och tog vår stadsbuss hem till challe, där vi gjorde oss fina och allt de dära :)


Men en liten dålig sak var att jag fick i mig lite för mycket dricka, och de var int så bra. Sen vart ja så snäll så ja lät en kille i bussen sitta i mitt knä, sen viskar han i mitt öra typ att han vill klämma mig på mina bröst för de ser ut att vara härliga xD Härlig typ de där, men vem som hellst får inte röra mina bröst i alla fall den saken är säker :)


Väl inne på festivalen började ja nyktra till vilket var bra, sen ringde thess pojkvän och bad oss träffa honom och hans kompisar vid blues tältet och då fick vi bege oss rakt över hela stortorget med armarna ute när Melody club spelade, men de gick ganska så fint :) Vi kom igen och de vart ju de vi tänkte. Sen skulle Emma träffa Cassandra och linus, har inte träffat Cassandra på överlänge, men de var skoj :) Så söta hon och Linus vart tillsammans :)


Sen gick vi till lilla torg och satte oss på en krog och drack lite till, sen tickade klockan på och skoj hade vi ändå :) Sen tog ja emma på min rygg när vi skule till stadsbussen för hon hade ont i sin fot, folket sa att de så fint ut haha xD Sen vart vi väl hemma hos challe sådär typ kl halv 4 sen var de bara byta om, borsta gaddarna och sen sova :P


Tack mina damer och herrar för en trevlig kväll/natt :)


Ovido - Quiz & Flashcards