Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 18 augusti 2007 23:48


Detta vart de ja inskaffae mig igår när jag vart och shoppade lite :)

Parfymen luktar så sjukt gott :)



Detta vart de ja drack på mf igår, xider är mumma :)



Sen har ja en sån härlig doft på schampoo, balsam och dusch krämen :)

schampoot och balsamet luktar cocos och dusch krämen luktar melon ;D



Av Rebecca Nilsson - 18 augusti 2007 23:37

Kvällen idag blev inte allt som det var planerat. Skulle på kräftskiva hos isabell, men ja kände mig inte allt för frisk, så ja fick ta den äckliga jäkla tempen och då visade det sig jag hade 39.8 graders feber och festa på de är inte så värst smart. Så jag tog två panodil, följde med mamma och pappa till farmor på middag, men efter middagen fick ja två panodil till sen somnade ja gott i hennes säng! Sen vaknade ja av att mamma pussade mig på pannan, så kärt av henne :) älskar verkligen mina föräldrar mer än något annat nästan! Kan prata med de om allt, och de finns där alltid för mig i vått och torrt!


Nu när man precis kom hem från farmor fick ja ta min medicin som verkligen smakar skit och inte fan hjälper den heller. De blir vell att man får ta en panodil till innan man ska sova så man kommer få sova gott inatt för de är hemskt att inte kunna sova för man får inte luft. Jag är helt rädd att somnar jag så kommer ja inte vakna igen. Men ja ska inte vara så tramsig jag vet men jag kan inte hjälpa de faktiskt :/


Någon som är sugen på att joina mig på Malmö festialen på onsdg och se nrj in the park med mig? ;D Sen på fredag kanske de blir malmö festivale igen fast då blir de med challe och thess om vi nu kan övertala henne att följa med :) För vi måste ju hitta på massa skoj nu med älskade challe innan hon lämnar oss här i sverige och åker till London :( Kommer sakna henne, men tur hon kommer knske hem om ett år igen, de får vi i alla fall hoppas på :)


Ha de underbart,

kisses and goodbye

Av Rebecca Nilsson - 18 augusti 2007 13:03

Igår vart det lite shopping för mig medans jag väntade på mamma :) DEt blev ett par vita & ljusblåa nike skor , jätte söta , en ny parfym för sånt kan man aldrig få förmycket av plus de är tråkigt att alltid ha samma :) Sen handlade ja även ett par björn borg troser, de är så sjukt sköna så de är inte klokt ! Känns nästan som om man har inga troser alls på sig haha xD


Nej igår när jag kom hem , fick jag äta min sallad fort som tusan och sen dra mig in till Isabell och förfesta lite innan vi drog vidare till malmö festivalen :) Vi delade på två flasker vin + att de blev några cider/öl vars med! Fast sen mot kvällen vart man ganska så bra på det, vart helt jäkla ledsen för ja tappade min ena cide flaska som jag precis öppnat rakt ner i marken när vi tittade på danne stråhed :( Fy fan vad äckligt mkt folk där var inne, men de vart skoj i alla fall. Där var en massa snyggingar med som man kunde vila ögonen på :)


Vet inte vad klockan var när vi kom hem ens, men en sak vart säkert och de var att jag sov gott i bilen påvägen hem :) Men sen när jag kommer hem vet ja inte vad ja håller på med hahaha, först tar jag min medicin , sätter mig vid datan, men de gick inte å värst bra så jaggick och la mig i sängen, men den flaskan med vatten som stod där la på glvet och där vart dyg blött haha ^^ Det vart äve blött på golvet imorse när jag vaknade :) Jag är så sjukt smart så de är inte klokt


Men nu kan ja inte sitta här längre, måste ju gå och göra mig gjordning! Hoppa in i duschen så jag piggnar till :)


Ha de underbart snygging :)

kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards