Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 24 augusti 2007 14:10

har redan börjat korka upp ltie för ikväll, man måste ju va i god stämining då :) Ska packa nu känner mig lite stressad och så nu, men vi tar bussen till malmö nu snart sen när vi väl är där inne är det shopping som gäller för hela slanten och lite till :)


Sen blir de hem till challe och fixa oss och sen in till festivalen ikväll , ska bli så sjuuukt skoj asså :) Längtar riktigt ^^


Älskar mina girls :)


Av Rebecca Nilsson - 24 augusti 2007 08:26

De är helt skumt, har fått en konstig känsla inom mig. Är det för man måste lägga sig tidigt och gå till skolan? Får i alla fall hoppas på det. För ja tror inte det kan vara något annat om jag ska vara ärlig ;P


Har precis kommit ut från duschen, det vart så sjukt skönt med en svalkade dusch såhär på morgon kvisten :) Man blir liksom så kanon pigg av det och de är nog tur haha xD


Sen vetifan vad man ska ha på sig idag :/ men vafan ska bara till skolan 1 timme så de spelar nog inte så stor roll ! Men ändå, man vill ju alltid vara lite fin ;D


Men innan skolan börjar måste ja gå i stan och kolla lite om ja finner något fint ja kan ha på mig ikväll+ nya skor, och en ny kalender för den jag handla nu för några veckor sen gillade jag inte alls. Men ja vafan, sånt som händer här i livet. Tur att lönen kommit in på kontot idag med, de gillar jag ännu mer :D nu är man ju värsta rik + att jag har blivit helt duktig på att spara mina pengar och de är jag faktiskt stolt över. För när jag vart yngre så slösade ja typ de lika fort som de kom in men de gillade inte min mamma så de vart en hel del diskutioner om de. Men nu slipper man de utan får beröm av henne istället :)


Nej nu ska ja gå ner och göra mig gjordning och sen dra till bussen och vidare till skolan ;D De kommer kanske en ny blogg efter skolan får se om man hinner och har tid ^^


Ha de underbart snyggve

kisses and goodbye <3

Ovido - Quiz & Flashcards