Alla inlägg under september 2008

Av Rebecca Nilsson - 16 september 2008 14:55

Ah, håller på att gå under.

Fy fan vad de är kallt ute om morrnarna.

Tog fram min vinterjacka, för nu får de fan vara nog.

Men de känns så jävla fel att gå med vinterjackan i sept för de är 5 grader ute när man beger sig till jobbet? =/

Och när ja väl kommer till jobbet och kliver av bilen,

vad ser ja inte då ?

Jo självklart är blixtlåsen sönder på jackan ! Så nu är man tvungen att handla en ny vinterjacka med !


Åh, hatar de här med vinterjackor/höstjackor.

För de är alltid lika svårt att hitta någon man gillar.

Är i alla fall sugen på att köpa en lång röd peak parkas på stadium.

Så får väl ta och bege mig dit en dag!


--


På tal om annat kom bensinräkningen idag.

Fast den var inte så hög som ja trodde den skulle vara.

Del låg bara på lite över 1300kr, så ja :)

Då har jag inte räkningar på mer än 2000kr denna månaden.

Kanon!


Mer ja kan spara , samt handla något fint i sthlm när man ska dit ;D

Har ju lovat mig själv att när jag bor hemma och inte betalar ett öra för mat eller något, samt jag får ut lön varje månad mellan 10.000-13.000, så borde ja kunna stoppa undan en hel del faktiskt.

Så från och med nu ska ja spara som fan, för där kanske kommer en dag snart då man behöver alla pengar t.ex flytt, om de händer något med bilen eller något annat man vet ju inte.


Men nu ringde i alla fall Cassandra.

Så ska bege mig dit nu så vi kan ut och gå en runda :)

Ni får ha de underbart ;)


Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 16 september 2008 14:49

Du har sagt:

[x] Hora till någon?

[x] Bög till någon?

[x] Slyna till någon?

[x] Slampa till någon?

[x] Fitta till någon?

Totalt: 5


Du har:

[ x] Fuskat på ett prov?

[ x] Skrikit fula ord till en lärare?

[x] Dissat en kille/tjej för att du har spanat in en ny person?

[ ] Hånglat med fler än 4 personer på en kväll?

[  ] Stått på ett bord och dansat inför folk?

[x] Spottat en person du hatar i ansiktet?

[x] Bitchslapat någon?

[x] Skrikit åt någon i telefon?

[  ] Knackat på en persons dörr du hatar och skällt på den?

[x] Sagt/Skrivit att du är snygg?

Totalt : 6


Den senaste veckan har du:

[  ] Vart full?

[x] Skrikit åt en ungdom?

[x] Skrikit åt en vuxen?

[x] Tagit bilder på dig själv?

[  ] Vart på fest?

[x] Dissat någon?

[  ] Skolkat?

[  ] Ljugit för en kompis?

[  ] Ljugit för mamma?

[  ] Ljugit för pappa?

[  ] Hånglat med 2 personer?

[x] Vart stolt över dig själv?

[  ] Haft samlag?

[x] Slått någon?

[  ] Sökt uppmärksamhet?

[  ] Gjort något olagligt?

[ x] Skrivit via sms/nätsida/email/brev hur mycket du hatar någon?

[  ] Sagt/skrivit "jag älskar dig" till någon men inte menat det?

[x] Struntat i vad någon vuxen sagt till dig?

[x] Vart förbannad?

Totalt: 9


När du var under 10 år så har du:

[x] Vart tillsammans med någon?

[x] Slagit någon?

[x] Kunnat ord som Bög/Hora o.s.v?

[x] Visste du var sex var?

[x] Pussat någon?

[  ] Krossat fönster i skolan?

[  ] Lär dig "dumma" saker av något stora syskon?

[x] Gjort sönder något som är värt mer än 1000 kronor?

[  ] Sagt något fult ord till läraren?

[x] Blivit utslängd från klassrummet p.g.a att du vart stökig?

Totalt: 7


Förhållanden:

[  ] Du har vart tillsammans med fler än 5 personer?

[  ] Du har vart tillsammans med fler än 7 personer?

[x] Du har vart tillsammans med någon för att du ville vara tillsammans?

[x] Du har dissat någon du vart tillsammans med?

[  ] Du har någon avslutat ett förhållande genom att skrika på personen?

Totalt : 2


Övrigt:

[  ] Du är tjatig i skolan?

[x] Du är stolt över dig själv?

[x] Du gillar att vara på fester?

[x] Du gillar att ha folk runt omkring dig?

[ x] Du ska dricka denna helgen?

[  ] Du ska möta någon du hatar nästa vecka?

[  ] Du ska skolka denna veckan?

[  ] Du vill att folk ska kopiera dig?

[x] Du är sur på någon vuxen just nu?

totalt: 5


TOTALT: 34

0-15 : Du är helt ok. Men lite för blyg.

15-30: Du kan allt säga emot men är lite mer schysst av dig.

30-45 Bitch! du är inte rädd att göra bort dig och du är nöjd med dig själv

45-60: EY bitch! galna/egoisstiska/kaxiga personen här alltså. Dig kallar man t.o.m Bitch

Av Rebecca Nilsson - 16 september 2008 14:44

Ah då har man nästan precis kommit hem.

När jag körde hem från jobbet ringde jag och sa grattis till Natha, och då ville hon jag skulle komma till byn och ge henne en födelsedagskram, vilket jag då gjorde.

Efter jag varit där och gjort det, samt snackat lite skit begav ja mig in till blomstreraffären och handlade en jättefin blomma till henne som hon ska få ikväll :)


Nu sitter jag vid datan och äter lite uncle bense, eller hur de nu stavas med lite bulgur till. Det var faktiskt gott tillsammans.


Ska snart ut och gå en runda med Cassandra när hennes pojkvän kör till jobbet :) Och efter man varit ute och gått en runda lär man väl få snabba sig hem, duscha & fixa till sig och bege sig mot Nathalie



Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 21:10

Usch vad trött jag vart sådär på en gång.

Ska ta och krypa ner i sängen nu tänkte jag.

Ska ju upp kl 3.40 inatt, så måste ju vara ut sövd tills dess ;D

Annars klarar man inte jobba ;)


Dock kommer ja inte somna direkt,

lär väl sluta med att ja loggar in på msn på mobilen, samt att jag ligger och kladar i min kalender. För de är ja verkligen en expert på haha :)


Tur de inte är en sån jobbig dag imorgon på jobbet,

börjar kl 5.45-13 , så hoppas på man har bra flygningar och att alla går på tid :) För då blir man alltid lika lycklig kan jag tala om ^^


Lär väl skriva ett och annat inlägg inatt när jag gått upp, när jag fixat mig klart och allt det där ;)


Men ni får sova så gott & drömma så sött :)

Pusssar <3


Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 21:00

Ah, då har man varit med nathalie idag med.

Imorgon fyller hon år, dock ett år kvar till hon blir 18 år ;)

Fyller själv snart år, dock blir ja bara 19.

Ett jävla år kvar tills man får gå på systemet.

Mamma har försökt skicka in mig på systemet nu och se för att kolla om ja inte kunde handlat där utan legitimation ;D


Men de tror då verkligen inte jag,

visst ser jag ut att vara äldre än vad jag är men ändå.

Nej, så kul ska vi då inte ha det :)


Sitter och planerar inte denna helgen som kommer utan nästa med sötnosen.

Kanske ska åka upp och hälsa på söta Robin :)

Får se med priserna på tåget, samt allt de där som kommer nu.

Ah, får se hur de blir.

Hoppas ja kan få någon att jobba mina timmar för mig på fredagen då den 26.e så kan ja jobba några timmar för någon annan.


Får ta och se om ja hittar någon på jobbet imorgon.

Direkt när jag kommer till jobbet ska ja sätta mig och kolla på schemat och skicka iväg ett sms ;D



Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 17:38

Thess sa till mig för någon dag sen när vi var att jag skulle lyssna på denna låten och lyssna på texten för den stämde så bra.

Och ja håller verkligen med henne om det, texten är klockren :)


Lyssna på den och säg vad ni tycker i en kommentar !



Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 17:31


Denna stämmer med så bra

Av Rebecca Nilsson - 15 september 2008 17:30


Lyssna på texten, de stämmer så bra

Ovido - Quiz & Flashcards