Alla inlägg under september 2008

Av Rebecca Nilsson - 18 september 2008 08:52

Åh, sitter och tittar runder nu på en vinterjacka.

Vet inte om ja ska ha en peak eller everest !!

Så svårt val faktiskt, men ja tror de slutar med att jag tar en everest jacka. Men den handlar ja inte från efter den 25.e okt för då är min lön mkt större än den är nu :)


+ att ja ska snart till sthlm,

så måste ju kunna shoppa lite fint där ;D

Men har i alla fall lovat mamma att de inte blir några kläder.

Så får hålla mig till smink, skor, väskor ^^

Dock går de lika bra :)


Nej om man skulle gå ner och sätta igång lite kaffe så man kan piggna till för stunden.

För jag var tvungen att gå upp såhär tidigt för min gammelmormor ringde och väkte mig.

Av Rebecca Nilsson - 17 september 2008 23:42

Nej usch nu ska ja ta och krypa ner i sängen.

Börjar känna mig ganska så trött nu faktsitk.


Skriver om kvällen imorgon istället, för huvudet börjar bli för tungt samt att ja verkligen inte orkar tänka på något bra.

Vet inte riktigt om ja ska byta till min gamla mobil så ja kan logga in på msn när ja ligger i sängen.

Fast då lär de väl sluta med att jag somnar med mobilen i handen.

Blir så mobbad för det, förstår inte varför.


Men ni får i alla fall sova så gott :)

Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 17 september 2008 15:06

Nej nu ska ja gå och hoppa ner i mina mjukis.

Och sen bege mig till linn så vi kan ut och gå lite innan vi ska hitta på något med Robina.

Ikväll blir de även boka hotellet. Jippi, ännu ett steg avklarat för resan mot Sthlm :)


Usch har även lyckats får röda vecka.

Har alltid en sån jävla mensvärk precis när ja fått den så de är sjukt.

Och sötsuget är ju inte de bästa heller :/

Men får käka massa söta frukter istället även om de inte är lika gott ;D

Godis är något extra, men icke :)

Inte från till helgen får ja äta sånt, om jag ens ska äta de då för jag jobbar hela helgen.


Nu orkar ja inte tjabbla massa, men ja lär skriva massa om kvällen sen när jag kommer hem ikväll :)

Men nu får ha de underbart !

Pusssar <3

Av Rebecca Nilsson - 17 september 2008 14:09

Ja då har man precis kommit hem.

Var mysigt att fika i ystad idag faktiskt, skönt att solen sken :)

Shoppa inget dock, eller jo blad till mitt fotoalbum sen studenten som jag ska börja fixa till nu :)

Måste ju ha ett album med minnen från den bästa tiden i mitt liv!


Nu gör ja inte så mkt,

ska snart byta om lite för ja ska ut och gå med linn innan hon och ja ska hitta på något med Robina i med hon flyttar till england nästa vecka och ska vara där i ett helt år :/

Hur ska man inte kunna träffa henne på 1 år?

Inte för vi har träffats så mkt nu undertiden man gick på gymnasiet.

Blev väl bara så för man hade massa annat för sig.


Nu har man ju kommit in i vuxenvärlden.

Inte för man känner sig så vuxen.

Dock festar ja inte så mkt som jag har gjort.

För ja har verkligen inte tid, annars hade jag varit ute och levt livet.

Men mitt jobb känns mer som ett hem för mig för ja är där mer än vad jag är hemma.

Så mina föräldrar börjar klaga lite på att ja aldrig är hemma längre.

Men vafan, de får de ta nu när ja jobbar på Malmö airport.


Pussar <3

Av Rebecca Nilsson - 17 september 2008 10:16

Åh har panik vet inte vad jag ska ha på mig :/

Ska ja ta mina baggy jeans från gina, ett långt korallrosa linne och en stickad kofta?

Ja vafan, de blir säkert kanon.


Tänkte även krylla håret med trippeltången ,

för de blir så jädrans fint :)

Och jag måste även leta fram mina nya armani solglasögon.

Får spel om ja inte hittar de :/

Det räcker med att min mp3 är borta.

Fast antar mp3n ligger i någon väska här på mitt rum.

Har alldeles för många väskor.


Tänkte i alla fall jag kunde sitta vid datan till jag hade druckit upp kaffet och ätit upp min banan, men de går inte så bra.

Fy mig, får snabba mig :)


Av Rebecca Nilsson - 17 september 2008 10:05

Ah då är det lilllördag idag och jag är ledig, det kan inte bli bättre.

Vaknade nästan precis, så nu sitter jag vid datan och dricker en kopp kaffe och äter en banan.


Ska snart gå in i duschen och fixa till mig,

för jag blir hämtad av Linn lite över elva sen ska vi åka till ystad och möta upp Emma på stan och fika lite, samt planera sthlm :)

Usch, vad jag längtar tills vi åker till sthlm kan jag tala om för er ;)


nej om man skulle gå och göra sig gjordning nu.

Blir ju hämtad om en timme. Gaaah, lite smått panik.

Tur ja är snabb när de väl gäller annars hade det varit kris kan ja tala om haha :)



Av Rebecca Nilsson - 16 september 2008 16:59

 



Men nu ska ja i alla fall gå och ta på mig mina jeans.

Måste även tvätta håret, våga håret, sminka mig och lämna filmerna jag hyrde i lördags ;)


Så har fullrulle för har bara 1 timme på mig ^^



Av Rebecca Nilsson - 16 september 2008 16:55

Har varit ute och gått en runda.

Fy fan vad skönt det var :)

Jag och Cassandra ska ut och gå en lång promenad!


Har intalat mig själv att ja ska bli en sundare person.

Så nu jävlar är de motion och sund mat som ska vara min hjälp på traven.

Lite lättare när man är fler för då peppar man liksom varandra till att röra på sig samt äta nyttigt.

Eller i alla fall förbränna mer än man äter på en dag.


Vill ju ha gått ner lite till min operation som ska göras den 3 nov.

Har börjat göra 50 sittupps morgon och kväll.

Samt ja ska ut och gå minst 30 minuter varje dag :)

Så nu gäller de bara att hålla de hela ^^


Men ha de underbart :)

Pussar <3

Ovido - Quiz & Flashcards