Direktlänk till inlägg 31 augusti 2007

Löven på träden börjar ändra färg och allt de där :/

Av Rebecca Nilsson - 31 augusti 2007 14:24

Det känns så sjukt hemskt nu, det är helt kallt ute på morrnarna och kvällarna, löven på träden börjar ändra färg och allt de där :/ Sen bara regnar det hela tiden. Känns verkligen hemskt att ha det såhär i slutet av augusti då det ska vara sommar :/


Men de är ändå skönt hösten snart är här för då fyller jag 18 år, eller om ca 32 dagar :) Längtar som fan, hoppas på att körkortet kommer snart med då. För då slipper man tjata på mamma och pappa att de ska köra en överallt. utan då lånar man deras bil och kör dit man själv vill. Vilken frihet det kommer vara, heltsjukt :) och åren bara rinner iväg, men då får man ju snart gå på systemet med så de är lugnt ^^


Nej nu ska jag fortsätta med naglarna så de blir fina igen, de är helt tråkigt med fransk manikyr nu för de har jag haft alldeles för länge. så naglarna blir antigen svarta, röda, lila, rosa eller blåa. Men jag kör på rött de är så gulligt :)


Se efter det får man hoppa in i duschen, fixa till sig och sen välja nått fint man ska ha på sig ikväll när vi ska äta på resturang :) Ska bligott med lit kina mat faktiskt, har inte ätit de på typ över ett halvår. Det är helt sjukt länge efentligen. Men det är bra, för det är inte bra för figuren heller :)


Ha de kanon alla snygginar :)

Kysssar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 13:19

Nu håller jag på att städa här hemma, tog mig en liten paus i det hela. Kom även och tänka på, är vääääldigt sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg istället. blogg.se eller bloggagratis det är den stora frågan. Kanske ska ja blogg.se en ch...

Av Rebecca Nilsson - 21 januari 2010 09:45

Då är det torsdag, inte klokt vad dagarna rinner iväg. Idag ska jag tvätta och städa är det tänkte, kanske hinner med en timmesträning på mitt nintendo wii (wii fit plus). Är dock inte alls sugen på att städa och tvätta om jag ska vara ärlig, men...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 22:04

Startade en film innan vid 10 tiden + skickade ett sms till mamma och pappa om att de inte skulle ringa hem eftersom jag tänkte vila en stund. Såg dock bara 30 min av New Moon, slutade med att jag somnade gott i min älskade säng. Vaknade sådär vid kl...

Av Rebecca Nilsson - 20 januari 2010 09:26

Då är det onsdag idag, är verkligen helt vilse på dagarna. Men tror det är för att jag jobbar alla helger och är ledig mitt i veckan.   Skulle egentligen kört upp till Robin igår i Ulricehamn, men mamma satte sig emot det, vet dock inte varför. L...

Av Rebecca Nilsson - 18 januari 2010 09:41

Sitter i nattlinnet och segar, har precis fyllt i lite papper som jag ska till arbetsförmedlingen med, sen där efter ska jag köra och hämta Nathalie, tänkte även ta mig en kopp kaffe + kolla in hennes nya rum. Sen ska vi köra hem till mig, blir väl...

Ovido - Quiz & Flashcards