Alla inlägg under augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 14 augusti 2007 08:46

Lite synd faktiskt att det inte blev något sthlm för oss. Men vi får åka upp en annan dag och då hoppas jag på att jag är frisk eller i alla fall fri från min förkylning som inte är den nästa just nu. Vi åkte inte till sthlm för vi hade inte fixat biljett hem så vi tänkte ta stand by Men de hade så många flygningar nu denna vecka så det vart inte säkert vi kom hem då. Och jag åker inte till sthlm utan att veta hur man ska komma hem eller när man ska komma hem. Men nu är man i varje fall hemma igen ;)

Av Rebecca Nilsson - 13 augusti 2007 07:34

Nej nu tycker jag att fröknarna kan komma och hämta upp mig så vi kan åka till flyget ;D för jag vill verkligen iväg nu, skönt att komma bort från lilla skåne ibland om jag säger så ;D


Men innan de kommer behöver jag ta på mig ett par byxer, kan ju inte precis åka i hotpants och en tröja ;D


Kommer köra några blogginlägg från mobilen detlovar jag, kommer inte svika er helt ;D den saken är i alla fall helt säker !


Ha de underbart snyggingar ;D

kisses and goodbye <3


  

Av Rebecca Nilsson - 13 augusti 2007 07:13


Nu bär det snart av mot sthlm ;D Ska bli så sjukt skoj !

 Blir hämtad om en timme typ ;D

Så de kommer tyvärr inte bli så mycke bloggande dessa 3 dagar,

men när jag komer hem lovar jag att jag ska skriva om allt skoj som hänt

och även lägga in en hel del bilder med, men sen kommer resten av

bilderna in på min bilddagbok ;D

Ha de underbart snyggingar  ! Kisses and goodbye<3

Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2007 23:35

 

jag gillar den skarpt mycket, men ja har flera höstjackor :/ Gah, vad ska jag göra? :/ hjäälp mig ! :)

Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2007 23:13


Nej nu ska ja snart sova sötnosar,

ska upp klockan 6 imoron för att säga hejdå till mammi och pappi!

Sen får man ju göra sig gjordning, och fara till sturup ;D

Sov gott snyggingar, Kisses and goodye <3

Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2007 20:11

Nu har man äntligen packat klart det mesta, smink, hygienartiklar

och min locktång är de ända som ska packas ner imogon :)


Dessa dagarna i sthlm kommer bli så sjukt nice asså !

Längtar som fan, man får lägga sig helt tidigt så går tiden mycket

snabbare xD Men nu kollarja på tv4 sport, sen ska ja kolla på beck,

så de blir inte sova från beck är slut ^^


Nu har man fått hem massa ny musik med som jag har lagt in

på mobilen och på min ipod ;D


Ge mig Stockholm nu ffs xD

Av Rebecca Nilsson - 12 augusti 2007 15:54

Imorgon bitti klockan 8 blir man hämtad och sen lämnade på sturup, för vi ska flyga till sthlm ;D Ska bli så skoj att koma från skåne lite faktiskt om jag ska vara ärlig :)


Massa mys, underbara stunder, shopping, fest och ja bara allmänt snacka massa tjejsnack ;D Vi är ju tre, kanske 4 damer som ska åka imorgo hihi :) Så en del tjejsnack kommer de bli ^^


Jag tycker det ska bli så sjukt skoj att komma bort lite :) Se om man finner något fint i sthlm ;D


Nej man får snart ta och gå och packa lite, man kan ju inte precis packa ner allt, men det mesta kan man ta ner ;D Sen vetifan vad ja ska ha för kläder med mig heller :S Men ja jag kommer säkert på haha !


Vad vi ska göra i Sthlm är inte helt planerat heller, men vi tar dagarna som de kommer, i med vår älskade Anna aldrig har varit där så får vi vel ta runder henne på massa ställen ;D Men en sak är säker, vi ska ha så sjukt skoj :)



Av Rebecca Nilsson - 11 augusti 2007 22:34

Men jag har tappat hoppet om det ni kallar äkta kärlek.

Jag vet att du söker, ensam i mörkret, sitter och väntar tills känslan går över. Vill men vågar inte ta det första steget för det skrämmer mig, jag vet att du finns där någonstans fast jag inte känner dig. Vill ha någon som värmer mig och någon som älskar mig tillbaks och söker du mig älskling så väntar jag. Tiden har gått och kärleken är ett minne blott jag finner inget hopp men ärligt så vill jag inte minnas nått. Kommer jag hitta någon, jag vill se in i framtiden.



Långa dagar utan nån att krama om, ingen kärlek för jag saknar sån. Har aldrig hittat den rätta vägen, för jag saknar det ni kalla äkta kärlek.



Är ensam nu men det kan hända att vinden vänder, jag har väntat med ängsla men det verkar som om inget händer. Är och förblir ensam, väntar på att vindarna ska vända. För den erfarenhet av kärlek som jag har är inge vidare, har gett bort mitt hjärta två gånger men båda gångerna fick jag knivar i de. Jag säger emot för jag vill ha nån, jag vill ha nån att krama om att dela min glädje, att dela min sorg med. Men står ensam kvar efter att alla begett sig hem, samma sak igen, förblir utan hjärtevän. Ensam hem till min kudde och säng, allt går om igen, samma känsla varje dag.



Finns det nån där ute som är lika ensam som jag är? Jag hoppas och ber att kärlekens vindar vänder snart.



Tröstar mig med skrivandet, mitt liv går vidare. Jag vet att du finns där någonstans, bara det att jag inte känner dig.

Ovido - Quiz & Flashcards