Alla inlägg under augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 20 augusti 2007 09:22

Jag gillar verkligen inte gå upp tidigt på ett lov, de är inte nice :/ Men man måste ju komma upp ganska så tidigt nu innan skolan börjar för då blir de hårt att gå upp :/ För ja slår vad om att de kommer vara tidiga mornar och sena dagar ! och de har jag verkligen ingen lust för :)


Gah, är så sjukt nyfiken på att se mitt schema ;D Hoppas dagarna inte blir allt för långa, många stora hålor mitt på dagen, sen gillar ja om man får sluta tidigt på fredagar :)


Nej nu får man verkligen ta vara på dagara som är kvar innan torsdag för de är verkligen guld världa :) Hoppas på de blir festivalen imorgon och på onsadag ;D


Nej nu får ja ta mig i kragen och gå ner och fixa till håret innan min älskade mamma kommer och hämar mig och kör mig till tandläkare. Jag gillar inte tandläkare :/ usch, inte kul att gå dit heller när man är cp förkyld, men ja får göra de bästa av situationen :)


Ha de underbart snygginar ;D

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 19 augusti 2007 23:12

Har precis pratat med erika, vi snackade om att vi får börja umgås mer :) de tycker jag faktiskt ska bli skoj :) sen kom vi även fram till att vi ska börja träna tillsammans med ! vi ska börja motionssimma 2 gånger i veckan och sen även vattengymnastik :) Skojsigt värre, vi ska pscuha varandra nu så kanske allt går lättare ! nu ska vi finnas där för varandra och hjälpas åt darling :)


usch imorgon ska jag till tandläkaren, jag vill verkligen inte. Jag hatar tandläkare. Men de är massa ja ska göra nu inför operationen om ett år :/ Får ju en tågstation i munnen snart med, i hate it. Men ja kommer ju gilla de som fan sen när allt är som det ska :)


Sen börjar ju äckel päckel skolan på torsdag är inte alls sugen på det, alla läxor och allt skit :/ men de enda som är plus med skolan är att man får träffa alla sina små älsklingar varje dag i skolan :)



Av Rebecca Nilsson - 19 augusti 2007 14:15

Fick precis veta en kanon sak. Jag hoppas verkligen det blir så till pappa fyller 40 år. För de hade varit två kanon veckor :) Men jag säger inte mer från de är klar bestämt klart :) Nej nu ska jag titta på fotboll ;D manchester city - manchester united ;D hoppas på att city vinner :) Pussar

Av Rebecca Nilsson - 19 augusti 2007 00:56

...några rader till blird et trots den sena timmen och John Blund skyfflande av sand på ögonlocken. Tur att jag har sådan viljekraft som jag har :)


men man kanske bord gå och lägga sig ändå fast man inte är så trött. Jag vill ju i alla fall lyckas bli frisk innan skolan börjar på torsdag igen. Har faktiskt ingen lust till att börja skolan igen, men ja vafan. Man slipper i alla fall vara hemma , sova länge, träffa alla sina älsklingar lite oftare :) Det är de som får en må bra :)


Sen kommer ju 3 av mina små snyggingar hem från ayia napa på måndag jippi :) Men de kommer var som negrar, men ja vafan haha, jag får i alla fall träffa de igen, för har ju inte träffat de på evigheter nu :(


Nej nu måste ja verkligen ta tag i det, för de ändrar verkligen inte sig själv. Jag kanske mår bättre då? Allt kanske blir ljusare. Dags att skärpa dig igen rebecca, nu är sommaren över och the real life är igång igång igen :)


Nu blev de en del rader , trodde nite de skulle bli de men ja ^^

Nu ska ja sova i alla fall innan jag somnar här vid datan haha, men ni får sova så gott alla snyggingar :)


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 19 augusti 2007 00:26

En libanes kliver av bussen i Sjöbo, beger sej till arbetsförmedlingen och säger på bruten svenska till mannen på andra sidan skrivbordet:

- Har ni någon arbete på mig, jaaaa?

- Självklart. Ni kan börja redan imorgon som disponent på bruket här intill. Begynnelselönen är 98 000 kronor i månaden, en splitter ny Mercedes ingår som tjänstebil och givetvis förfogar ni också helt fritt över herrgårdsbyggnaden som hör till själva bruket. Libanesen ler något osäkert och säger:

- Ah, nu ni skojar på mig, eller hur?

- Det var du som började.


:-) Fast tycker inte den stämmer men ändå ;D Alla säger Sjöbo är en rasse by men så är de faktiskt inte tycker jag. Har bott här snart i 18 små kära år.


Nisse Svensson ringer sjukkassan för att sjukskriva sig.

- Vad har du för sjukdom ? frågar tjänstemannen.

- Jag mår illa, har ont i magen och har diarré.

- OK ! Jag ska genast skicka över papper till dig !

- Nej nej ! Det behövs inte. Jag har nog en tre-fyra rullar hemma.


:-)


En kväll efter en företagsfest, körde chefen hem sin sekreterare efter att hon fått lite för mycket att dricka. Trots att ingenting hände bestämde han sig för att inte säga något till sin fru. På kvällen, när chefen och hans fru var på väg till en bio fick han, medan han körde, syn på en högklackad sko under passagerarsätet. Han fick panik och pekade på en annan bil för att distrahera sin fru medan han tog upp skon och slängde ut den genom fönstret. Lite senare då de anlände till bion och precis skulle gå sa hans fru:

-Älskling, har du sett min andra sko?


:-)


Det var en gång tre killar som kom upp till himlen. Arne, Kalle och Bosse.

Det ända de blev tillsagda var att absolut inte fick gå på de rosa molnen. Men efter en tid

försvann Arne och när han kom tillbaka hade han med sig en väldigt ful tjej.

De andra två såg chockade ut och frågade vad som hänt?

- Ähhh sa Arne, jag gick på de rosa molnen.

Det här kan ju inte stämma tänkte Kalle och gick på de rosa molnen.

Han hade oturen att få med sig en ännu fulare tjej, denna förstod de andra vad som hade hänt.

Några dagar senare försvann så även Bosse, men när han kom tillbaka var det med en jättesnygg tjej.

- Vad hände? frågade de andra med en mun.

- Jag gick på de rosa molnen, svarade tjejen.

:-)

En man och hans fru är ut och kör med bilen och blir stoppad av en polis. Då uppkommer denna konversation.

Mannen frågar:

-Vad är problemet, konstapeln?

- Du körde i minst 75 på en 50-väg.

- Nejnej, jag körde i 60.

- Åh, Harry. Du körde i 80. Maken blänger på sin fru.

- Du får också böter för ditt trasiga stoppljus.

- Trasigt stoppljus? Det visste jag ingenting om!

- Åh, Harry. Du har vetat om det i veckor, säger mannens fru.

- Jag kommer också ge er böter för att ni inte använder ert säkerhetsbälte.

- Men jag tog precis av mig det då ni kom gående mot bilen.

Frun kommenterar snabbt

-: Åh, Harry. Du använder aldrig säkerhetsbälte.

Då vänder sig mannen mot sin fru och skriker:

-Håll käften!

Polisen vänder sig till frun och frågar:

-Skriker din man allti till dig på det viset?

Frun svarar:

-Nej, bara då han är full.


:-)


Ordentligt påverkad av rusdrycker kliver Berra på bussen och sätter sig vid en dam. Hon säger:

- Usch vad ni är full, riktigt full, till och med äckligt full.

Berra tittar på damen och säger:

-Usch vad ni är ful, riktigt ful, till och med äckligt ful. Men i morgon är jag nykter.


:-)


En kille når inte upp till dragsnöret i bussen, varför han går fram till chauffören och knackar på hans axel bakifrån.

Reaktionen lät inte vänta på sig. Chauffören tvärnitar och passagerna ramlar huller om buller.

Chauffören vänder sig om till den nu förskräckte killen:

-Gör inte om det där! Jag har nämligen kört likbil i sex år.


:-)



Av Rebecca Nilsson - 19 augusti 2007 00:10

Varför blir takida bättre och bättre när man lyssnar på de? De står mig väldigt varmt om hjärtat nu :) <3 Jag verkligen gillar alla deras låtar, men den låten jag lyssnar på mest är curly sue, den kan man inte lyssna för mycket på den saken är säker :)

Av Rebecca Nilsson - 18 augusti 2007 23:48


Detta vart de ja inskaffae mig igår när jag vart och shoppade lite :)

Parfymen luktar så sjukt gott :)



Detta vart de ja drack på mf igår, xider är mumma :)



Sen har ja en sån härlig doft på schampoo, balsam och dusch krämen :)

schampoot och balsamet luktar cocos och dusch krämen luktar melon ;D



Av Rebecca Nilsson - 18 augusti 2007 23:37

Kvällen idag blev inte allt som det var planerat. Skulle på kräftskiva hos isabell, men ja kände mig inte allt för frisk, så ja fick ta den äckliga jäkla tempen och då visade det sig jag hade 39.8 graders feber och festa på de är inte så värst smart. Så jag tog två panodil, följde med mamma och pappa till farmor på middag, men efter middagen fick ja två panodil till sen somnade ja gott i hennes säng! Sen vaknade ja av att mamma pussade mig på pannan, så kärt av henne :) älskar verkligen mina föräldrar mer än något annat nästan! Kan prata med de om allt, och de finns där alltid för mig i vått och torrt!


Nu när man precis kom hem från farmor fick ja ta min medicin som verkligen smakar skit och inte fan hjälper den heller. De blir vell att man får ta en panodil till innan man ska sova så man kommer få sova gott inatt för de är hemskt att inte kunna sova för man får inte luft. Jag är helt rädd att somnar jag så kommer ja inte vakna igen. Men ja ska inte vara så tramsig jag vet men jag kan inte hjälpa de faktiskt :/


Någon som är sugen på att joina mig på Malmö festialen på onsdg och se nrj in the park med mig? ;D Sen på fredag kanske de blir malmö festivale igen fast då blir de med challe och thess om vi nu kan övertala henne att följa med :) För vi måste ju hitta på massa skoj nu med älskade challe innan hon lämnar oss här i sverige och åker till London :( Kommer sakna henne, men tur hon kommer knske hem om ett år igen, de får vi i alla fall hoppas på :)


Ha de underbart,

kisses and goodbye

Ovido - Quiz & Flashcards