Alla inlägg under augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 11 augusti 2007 22:21

Fy fan vad äckligt fökyld jag är :/ de är helt jävla sjukt asså, ser knappt med mitt högra öga heller ! Vetifan vad jag har gjort med det, men får hoppas de är bättre imorgon :)


Aw har pratat med söta victor idag med, han är så go :) Han satt till och med och spelade gitarr och sjöng i telen, så härligt, man höll nästan på att somna! Kanske ska ses nästa vecka när jag kommer hem från sthlm och då är han i köpenhamn ;D Vi har ju snackat så länge nu så vi får ta och ses tycker ja ;D


Nu har man precis kommit hem från kusinen, har varit och firat henne ikväll ;P synd att de alltid ska gala så jäkla mycket :/ Eller ska bli ovänner, det är så jäkla surt faktiskt ! Men de är tyvärr sånt som händer här i livet !


Nu sitter ja här med inte allt förmycket kläder på mig för jag är så sabblans varm :| Kläderna droppa jag av där nere i badrummet innan ja gick upp haha xD


Några idéer över vad ja kan skriva om i min blogg? :/ För ja kommer verkligen inte på något skoj ! Skriv i kommentar då ;D




Av Rebecca Nilsson - 11 augusti 2007 19:14

Jag har verkligen ont i huvudet, stop i näsan, ont i hela kroppen :( hoppas verkligen att jag mår bättre snart, orkar inte bli sjuk nu :'(

Av Rebecca Nilsson - 11 augusti 2007 12:12


En slappe dag, med mjukis och linne är aldrig fel :)

Av Rebecca Nilsson - 11 augusti 2007 10:52

Gah, ja orkar inte vara sjuk :( Vill vara lika frisk och kry som alla andra ;D


Nej nu har man precis legat i soffan och myst, tittade även på film hihi :) Ska ta och bädda sängen och plocka undan lite på rummet nu innan ja drar mig in i duschen, för man blir lika varm igen.


Sen har ja fått en massa konstiga utslag igen som jag får varje jävla gång ja badar i en sjö. Jag hatar det verkligen för de kliar så jag håller på att dö. Men ja får inte klia på de, för då blir de så fula märken efter det ! Så jag gör mitt bästa för att låta det vara ;D


Aw söta victor ringde mig inatt, men då la ja och susa kudden så gott, efter 2 panodil och 1 ipren vill ja sova du sover som en stock. Men de behövde jag för jag var helt jävla lost ! Sen spelade grannarna musik som satan, vart så jädra förbannad över de ! tycker man kan ta hänsyn till grannarna kl 2 på natt men icke att de kunde de! Men de är ju inte smålänningar för ingenting ;P hahah !


Nej jag får ta och ringa söta Victor senare för ja antar han sover nu, och höra vad han ville hihi :)


Ha de underbart snyggingar ;D

kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 11 augusti 2007 01:08


Godnatt sötnosar, för nu ska ja sova innan ja håller på att

gå under, för ja mår verklgen piss :/

Älskar er alla mina vänner <3


Av Rebecca Nilsson - 11 augusti 2007 00:40

RANDOM:

Din första operation – Rör i öronen

Första piercingen – Öronen.

Första bästa vän – kommer ja inte ihåg :/

Första priset – vet inte? :O

Första sporten du började på - Fotboll

Första husdjuret – fiskar

Första semestern – Turkiet



FAVORITER:

Filmer – Skräckfilmer.

Tvprogram – Grey's Anatomy, Kyle XY

Musik – Det mesta.

Drink – Öh, jos med is i ^^

Kroppsdel – Ögonen.

Sport – Fotboll/hockey

Favoritplagg – Mjukisdressen :)

Skola – Sydskånska Gymnasiet


JUST NU:

Äter du – ingenting

Dricker du – Ingenting.

Ska du – Lyssna på musik, svara på frågorna.

Lyssnar du på – Just nu är det: Mika - Big Girl (You are beautiful).

Väntar du på – Att ja ska bli trött ;D

Tittar du på – Detta?

Har på du på dig – Hotpants, droppa de andra innan var för varm :|

Vad du föredrar(motsatta könet): Eh va? Konstig fråga.


BLANDAT:

Läppar eller ögon – Ögon.

Kramar eller kyssar – Kyssar.

Kortare eller längre? – Längre eller lika.

Snygg mage eller snygga armar – Spelar ingen större roll.

Busig eller lydig? – Busig.


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling – Haha ja de har ja, fråga Thess :P

Druckit bubblor – Druckit bubblor? ;S

Tappat bort glasögon/linser – Nix.

Brutit ett ben – Ja ett antal gånger

Rymt hemifrån – Det tror jag inte.

Röntgats – Ohja, många gånger.

Krossat någons hjärta – Nej, det tror jag inte.

Nobbat någon (som haft känslor för dig) - Nej.

Gråtit när någon dött – Ja.


TROR DU PÅ:

Gud – Nej.

Mirakel – Nej.

Aliens – Nej.

Magi – Lite kanske.

Himlen – Himlen finns det vet alla.

Tomten – Nej.

Sex på första träffen – Nej.

Kyssas på första träffen – Ja.

Änglar – Ja, lite.


Av Rebecca Nilsson - 11 augusti 2007 00:26

Hur fan lyckas man dra på sig världens jävla förkyllning nu när man snart ska till sthlm? :/ Gah, de är så jävla typiskt mig asså :( Blir så lack på det, men de blir sängen, film, dricka varmt och massa sånt nu innan så man lyckas bli frisk tills på måndag :)


Nej nu har man precis kommit hem från Ellinors 18års fest, inte världens roligaste men de var helt okej :) Vi gav henne shots glas och sen en flaska shots till det och de gillade hon :) och de var ju allt tur det, för ja och anna hade verkligen problem med vad vi skulle handla till henne :P När vi gick inne på boan kändes det som om ja skulle trilla ihop vilken minut som hellst det vart helt jäkla sjukt så dåligt ja mådde då :( Men ja mår ju inte bättre nu om ja säger så men ja ;D


Nu fyller två av mina älsklingar år idag :) Sara darling blir 18år, grattis gumman :) Men nu är hon i ayia napa och super skallen av sig haha ! Sen har ja ju min älskade kusin/syster Emma som blir 16 år ;D Grattis hjärtat <3


Nej jag har varit lite off med mitt bloggande tyvärr inte min mening ;D

men ja lovar ja ska bli bättre nu :)


Ha de underbart snyggingar !

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 9 augusti 2007 12:15

Nu sitter ja och anna här och velar om vi ska dra och bada eller inte ;D solen tittar fram då och då. Men de är ändå varmt ute ;D Så vi får se vad som händer.


Sen ska vi laga middag och sen ska ja med henne hem, ska kolla på hennes träning och sen ska vi vell hem till henne och snacka skit ;D sen ska ja sova där och då blir de 18års fest imorgon hos Ellinor, men ja vetifan va man ska handla :S och hon önskar sig inget och de gör ju inte saken mycket bättre :/


Kommer inte komma så många blogginlägg idag men ja det gör ingenting ;D kommer nog mer imorgon när ja kommer hem från festen och då kommer även en del bilder in :)


Ha de underbart snyggos :)

Pusssar <3

Ovido - Quiz & Flashcards