Alla inlägg under augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 18 augusti 2007 13:03

Igår vart det lite shopping för mig medans jag väntade på mamma :) DEt blev ett par vita & ljusblåa nike skor , jätte söta , en ny parfym för sånt kan man aldrig få förmycket av plus de är tråkigt att alltid ha samma :) Sen handlade ja även ett par björn borg troser, de är så sjukt sköna så de är inte klokt ! Känns nästan som om man har inga troser alls på sig haha xD


Nej igår när jag kom hem , fick jag äta min sallad fort som tusan och sen dra mig in till Isabell och förfesta lite innan vi drog vidare till malmö festivalen :) Vi delade på två flasker vin + att de blev några cider/öl vars med! Fast sen mot kvällen vart man ganska så bra på det, vart helt jäkla ledsen för ja tappade min ena cide flaska som jag precis öppnat rakt ner i marken när vi tittade på danne stråhed :( Fy fan vad äckligt mkt folk där var inne, men de vart skoj i alla fall. Där var en massa snyggingar med som man kunde vila ögonen på :)


Vet inte vad klockan var när vi kom hem ens, men en sak vart säkert och de var att jag sov gott i bilen påvägen hem :) Men sen när jag kommer hem vet ja inte vad ja håller på med hahaha, först tar jag min medicin , sätter mig vid datan, men de gick inte å värst bra så jaggick och la mig i sängen, men den flaskan med vatten som stod där la på glvet och där vart dyg blött haha ^^ Det vart äve blött på golvet imorse när jag vaknade :) Jag är så sjukt smart så de är inte klokt


Men nu kan ja inte sitta här längre, måste ju gå och göra mig gjordning! Hoppa in i duschen så jag piggnar till :)


Ha de underbart snygging :)

kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 17 augusti 2007 09:24

Imorse vaknade jag av att solen sken rakt in på rummet och jag var helt lyklig :) När sole är framme är ja helt glad och mår kanon, kan knappt bli bättre eller jo men de tar jag inte precis upp här ;D


Har precis dammat hela huset, känner mig duktig, bara dammsuga och polera speglarnapå toa och spegeldörrarna  hallen! Sen får jag göra mig gjordning och dra in tll byn ;D Ska handla navel piercing, nya björn borg trosor och även iväg med fötterna :) Fast ska även möta Nathalie för hon ska låna min brunkräm men de är inga problem med de för ja har så många ;D


Nej nu ska ja åtegå till städandetså jag blir klar snart med det :)

Ha de kanon snyggingar ( :

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 17 augusti 2007 00:28

Därför älskar vi er killar...


- Sättet de ser ut på när de nyss har duschat och har en handuk slarvigt knyten runt höfterna.

- Den där djupa rösterna de får på morgonen.

- Deras rufsiga hår när de är precis nyvakna.

- Att de hur lätt som helst kan få oss på bra humör genom att se på oss med deras hundögon, tills vi börjar le.

- Den där otroligt sköna känslan när dom kysser oss i nacken.

- Det där gulliga,frustrerade ansiktsukttrycket de får när de försöker få av bh:n utan att lyckas.

- Sättet när de sätter händerna på våra höfter när vi går igenom ett rum fullt med folk.

- På de sättet att våra händer känns så otroligt små inuti deras.

- Hur det erbjudet oss deras jackor, fast att de bara har en T-shirt under och det är jätte kallt.

- Hur de ser ut som små barn när de sover, fast att de är hur tuffa som helst när de är vakna.

- Det där gulliga ansiktsukttrycket när de tvinnat ens hår och så blir de en tova som dom vill få ut själva.

Av Rebecca Nilsson - 17 augusti 2007 00:26

Det handlar om att hålla andan när man är tio kilometer under vattenytan, då det är helt mörkt överallt och änglarna i dina drömmar inte kan rädda dig. det handlar om att kunna simma även om man dras ner i djupet fortare än bilarna susar fram på motorvägen. det handlar om att överleva när världen försöker krossa dig.



Och för att sen gå till H&M och upptäcka att man gått upp ännu en storlek och de trådsmala modellerna på reklamaffischerna tittar och skrattar åt dej. Det är då du blir trampad på tårna.Och sedan kommer sparken i magen när du får reda på att dina föräldrar ska skiljas fast de varit gifta i hela femton år och brukade säga att de älskade varandra. Då du ser din åttaåriga lillasyster gråta för hon tror det är hennes fel, för att hon tjatade för mycket om att hon ville ha en ny Barbie. Men du ville bli som en Barbie, lika smal. Lika blond och lika ytlig.


Du slutade äta och du slutade skratta. Då kan man känna revbenen knäckas.Man vill bli fotomodell och är redo att göra vad som helst, till och med ligga med den äckliga fotografen som lovar dig berömmelse. Du har ju så fina (silikon) bröst. Man viker ut sig för att smaka på verkligheten. Men det enda man får tillbaka är runkande tonårskillar som ser din bild på slitzomslaget och tycker du är snygg. Som är beredda att betala några tior bara för att slänga dig i papperskorgen om nån månad.



Sen är du bortglömd. Och håller på att kvävas. I brevlådan får man reklam från viktväktarna fast man knappt väger fyrtio kilo. På tvn visas sexsåpor på bästa sändningstid och gratis porr finns tillgängligt dygnet runt på betalkanaler även för de allra minsta barnen. Den nya tidens barnprogram: se linda Rosing operera sina läppar. och alla bryr vi oss, alla sitter vi bänkade och njuter. För nu har vi dragits så djupt ner under ytan att vi är nära att drunkna.För vi lärde oss aldrig att simma. vi lärde oss att man måste vara perfekt.


För att bli känd.

Av Rebecca Nilsson - 16 augusti 2007 23:47


Nej om man skulle hoppa ner i sängen och försöka sova så man

vänjer av kroppen de sena nätterna nu nä snart skolan drar igång :(

Segt, men de är jäkligt skönt de bara är ett år kvar :)

Nej sängen här bakom mig ser gansa lockande ut nu faktiskt, och

alla på msn börjar sega ur helt och hållet, vetifan vad de är med de haha :)


Aw söta victor ringde mig innan, han är så sjukt gullig till en så de är inte klokt. Nu är han i köpenhamn med sin pappa och sina syskon. sk kanske träffa honom imorgon :)  Hoppas verklige det för han är så speciell på något vis, och han och jag har inte träffats på över 3 år om inte lite till. Så de är dags att ses nu tycker vi båda :) Men han gillar inte riktigt att ja snackar med hans bästa killkompis, men de kan jag förstå. Men ja får se vart allt leder och hur allt kommer se ut efter att vi har träffats :)


Och imorgon är de malmö festivalen med :) Så sjukt nice, ska dra dit med mina älskde damer och herrar! Fast innan det är det för fest hemma hos isabell :) Och sen bussen vidare in till malmö ;D Ska bli så sjukt skoj faktiskt! Längtar som en galning !


Men först innan det ska ja upp tidigt, ut och gå en morgon promenad för då är de så svalt ute, sen ska ja damma och dammsuga huset här hemma, duscha, fixa till mig lite och sen ska ja fixa mina fötter :) Fotbehandlingar är värsta lyxen :)


Ha de underbart

Kyssar ;D

Av Rebecca Nilsson - 16 augusti 2007 12:01

Inatt när jag skulle sova så lyckades inte jag så värst bra vill ja tala om. Jag hostade som fan :/ Hade så sjukt ont i lungerna och i halsen, men efter många om och män så kunde jag soma vilket var underbart :)


Men sen vaknde jag kl 7, men somnade om, vaknade igen vid 9, men då somnade ja om igen. Men nästa gång jag vakna så var klockan tjugo över 11 så då tyckte jag det vart dags att gå upp. Men de vart skönt att sova länge när man knappt inte har sovit på 3 dygn ;D


Nu har man precis kommit ut från duschen, de är nog bäst att hoppa i kläder, kan inte sprina i underkläder, sen får man ju borsta tänderna, sminka sig lite och fixa till håret ;D Sen efter många om och män så ska jag bege mig på cykeln och cykla till Nathalie ^^ Eller vi ska ses i byn för vi ska handla lite frukt , för vi tänkte göra vår älskade fruktsallad :) den är så sjukt go så de är inte klokt :)


Men nu kan ja inte sitta här och skriva mer, känner mig faktiskt lite smått stressad men ja vafan, sånt som händer här i livet !


Ha de underbart snyggingar ;D

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 16 augusti 2007 00:43


Nej nu tror jag faktiskt att min lilla älskade säng kallar,

har precis varit nere och tagit hostmedicinen och två panodil

så jag hoppas på att jag kommer sova bättre inatt :) för de är jobbigt

att vara vaken typ hela natten för man hostar som en dåre ! Nej nu ska

jag ialla fall hoppa ner i min älskade säng och försöka sova, för ja

har inte sovit nått knappt på dessa 3 senaste dygnen tyvärr!

Men de är smällar man får ta här i livet tyvärr :/

sov gott & dröm sött snyggingar ;D

Kisses and goodye <3

Av Rebecca Nilsson - 15 augusti 2007 22:25

Omg vilken film asså, jag satt och titta på film med min älskade familj, garvade som fan åt den! Se upp för dårarna xD En film ni lätt ska se asså, den är så sjukt ball :) Från början till slut det lovar jag!


Nej omg, min vänstra "balle" skinka sover, vilken obehaglig känsla haha :)

Men ja känner i alla fall att jag lever och de är då tami fan tur!


Innan idag vart ja helt nere, men nu mår ja verkligen kanon att allt kan verkligen vända så snabbt. Men de är bra, för man mår inte alls bra av att gå och må dåligt.


Nej någon som har tips på vad man kan hitta på med imorgon? ;P


Får inte glömma att ta min äckliga lakrits hostmedicin innan ja ska sova ikväll. jag verkligen hatar det. Inte gott, men de är mumma för halsen i alla fall och det är ju de som är huvudsaken :)


Kisses and goodbye

Ovido - Quiz & Flashcards