Alla inlägg under augusti 2007

Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2007 19:05

De är helt jäkla sjukt vad trött jag är :/ skolan tar kål på en.


Nej nu ska ja cykla in och sola tänkte jag, måste bli lite brun till. för min färg börjar försvinna nu och det vill jag verkligen inte.



Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2007 16:07

Nu vart första skoldagen avklarad, ganska så skönt aktiskt. Fast schemat var dock inte de bästa. Knappt några lektioner så där har blivit sånna feta hålor. Men ja ska inte klaga för ja går bara sent en dag och de gör mig så lycklig för de andra slutar ja tidigt runt kl 13. men de jag mest stör mig på är att man har en håla på 5 timmar på måndagen :(


Vi började dagen idag med minnes stund, vi hade då en tyst minut får vår f.d klasskamrat christoffer som hängde sig i juni. Tragiskt tyvärr, när man hade hela livet framför sig.


Nej nu får ja fortsätta med matlagandet så det är klart till pappa kommer hem, för mamma är på ven och kommer inte hem från imorgon kväll ^^ Ganska skönt att va utan henne, nej usch fy mig ;D Älskar min mamma <3


Kisses and goodbye <3



Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2007 06:25

Jag finns med på lista både bland de populäraste bloggarna och sen på de mest aktiva :) Tack alla mina trona läsare för nig läser och stannar kvar :)


hjälp mig och kom på vad ja kan skriva om i min blogg för ja har verkligen hjärnsläpp :(


Av Rebecca Nilsson - 23 augusti 2007 06:22

Nu har man varit uppe i 20 minuter, håller på att fixa till mig lite, håret och sminkningen är kvar men sen återstår de andra. Sen ska ja ju sticka hemifrån kl 7 :/ för bussen går 7.17 .


Jag har verkligen ingen lust för skolan =/ Paaanik, men ja har lovat mamma och pappa att ja ska skärpa mig som fan nu sista året och sen får man ju massa pengar med för betygen ^^


Nej nu har ja inte tid att skriva emr, kommer mer när jag kommer hem från skolan idag ;)


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 22 augusti 2007 22:00


Jag har verkligen hjärnsläpp när ja sitter här och ska skriva blogg för ja kommer typ inte på något skoj längre :/ vill ju att alla mina trogna läsare ska vara nöjda. Har ni några funderingar på vad ja ska skiva om så skriv de i en kommentar så lovar jag att jag ska fixa det :)


Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 22 augusti 2007 21:36

Fotbollen suger nu verkligen, matchen är sveriges men ändå får de inte dit bollarna. De kanske borde träna avslut eller kolla om de verkligen har rätt sko på rätt fot? Nej usch nu ska ja inte vara på de vistet :P


Om man skulle ta och stänga av datan, ta fram kläder och de där till imorgon och sen försöka hoppa ner i sängen och sova. Ska ju upp ca halv sex imorgon för att hinna fixa till sig innan man cyklar till bussen då kl sju :( Jag är verkligen inte alls sugen på det.


ojojoj medans ja sitter och skriver hör ja hur sverige gör mår på usa :D fy fan va underbart, fortsätt så gubbar :D Go sverige


Nej nu ska ja dra igen, tvn kallar :)

Kisses and goodbye <3


Av Rebecca Nilsson - 22 augusti 2007 20:40

Hur kan man låta en sån person sjunga nationalsången? haha, han lät förjävlig, han lät som en hes kråka xD SKANDAL.


Nej nu ska ja titta på fotbollen och hoppas nu på att sverige vinner ikväll för annars är de skandal.


Imorgn börjar skolan ja är inte alls sugen på den :/ måste lägga sig tidigt ikväll och upp tidigt för ja måste ta bussen 7.17 till skolan !


Ha de underbart snyggve

Kisses and goodbye <3

Av Rebecca Nilsson - 22 augusti 2007 14:45

Folk är fan dumma i huvet.

Helt ärligt, folk är så jävla elaka.

Man tror att man är så skyddad när man sitter vid sin dator; man kan säga vad som helst, skriva vad som helst om vem som helst.

Det dom inte tänker på är att den dom skriver om är en människa, precis lika sårbar som andra.


Jag tycker att det är så fruktansvärt ledsamt ..

Ta hand om varandra istället.  

Ovido - Quiz & Flashcards